Jump to content

Email Programma

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds ik binnenkort een website heb waar waarschijnlijk veel mensen op gaan reageren kwa reclame van een bedrijf, wil ik een nieuw email programma, ik heb thunderbird, en outlook al, maar ik wil een 3e email programma, voor al mijn website emails.

Weet iemand nog een goed email programma?

Die in de richting van thunderbird komt?

Geplaatst: (bewerkt)

Op deze site staan er wel een aantal.

Succes,

P.S. op jouw site moet je bij de content div, de padding op 4/5 px zetten. Dit leest wat makkelijker. Ook is text-indent geen overbodige luxe. :puh:

Bewerkt: door -Roy-
Geplaatst:

Het is maar een idee hoor, maar is het niet handiger om gewoon een extra e-mailaccount aan te maken, en dat te gebruiken met Outlook of Thunderbird? Meerdere accounts is volgens mij bij beide programma's mogelijk, en hoe minder programma's op je pc, hoe makkelijker, maar dat is mijn eigen mening.

Geplaatst:

Mocht je Gunslinger zijn raad opvolgen, wat ik ook zelf een goed idee vind, omdat anders die programmas ook teveel word voor je pc (hoe minder proggies hoe beter) dan kun je mischien gmail nemen denk ik. Dit is ook beter beveiligd.

Het enige is dat je je er zelf niet kunt registreren geloof ik. Enkel mensen die er lid van zijn kunnen je een uitnodiging sturen om bij gmail te registreren. Indien je dit wilt, stuur ik je wel zo'n uitnodiging ;)

Geplaatst:

Ik zal het even uitleggen.

Outlook express en Thunderbird worden beide gebruikt door mijn ouders en dit wil ik niet.

Omdat ik mijn website (met 3 email adressen.) dus ik moet een aparte inbox krijgen dus niet email adressen onder elkaar etc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...