Jump to content

NIEUW naakt gevonden in gta sa

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb met een txd tool een paar dingen gevonden en was benieuwd of ze bekend waren

1 naakt vroutje op deur

2 een tv van het merk philips

3 mogelijke naakt foto

4 2 rare manetjes heeft eimand ze ooit gezien kijk maar naar zijn bottje om zijn nek (let niet op hoe pic er uit ziet dat komt heb hen zo uit de game date gehaald)

heb ff een schreen gemaakt je mag zelfs me de cam mee kijken als ik hem te voorschijn haal

ik heb hier voor gebruikt txdworkshop hier mee kan je de txd fils bekijken als je wild kan k het je mailen en kan je het zel bekijken

txdworkshop laat je ale texteur bkijken en je kan ze hier mee aanpassen of zo als ik er uit halen

darom zien de plaatjes er zo uit dus geen achtergrond en zo ik zweer voor 100% dat dit echt is

beschrijving waar de destanden staan open het programma

dan open img links boven in de hoek

zoek dan je map met gta sa of een van de andere gta programa werkt met eidere gta

dan open models map en open dan

gta.img hier in staan ze ergens hier staan bijna ale texteure uit de game en hier vond ik de plaatjes

met de txd knop van het programa kan je de plaatjes die je ziet bij de ntro zien hoop dat het nnu duidelijk is dat ik het met een tool doe en dat de plaatjes niet ingame gemaakt zijn

Bewerkt: door x-junky
Geplaatst:

Sorry, maar dit is gewoon nep.

Beter nog, al het materiaal is realistisch, en niet echt in GTA stijl.

Ook is dit nog nooit eerder opgemerkt door andere denk ik, dus ik vind raar dat jij dit ineens allemaal vind. Het kan natuurlijk, maar dan moet je toch met beter bewijs komen denk ik en duidelijkere screens.

Want deze zijn echt volgens mij gewoon nep. Ze zien er nep uit, het is geen GTA stijl en ze hebben geen GTA achtergrond ofzo. Alleen de afbeelding zie je, dan denk ik toch echt dat je gewoon een afbeelding knipt en plakt en dan nog zelfs niks uit SA te maken heeft

Geplaatst:
ik heb met een txd tool een paar dingen gevonden en was benieuwd of ze bekend waren

1 naakt vroutje op deur

2 een tv van het merk philips

3 mogelijke naakt foto

4 2 rare manetjes heeft eimand ze ooit gezien kijk maar naar zijn bottje om zijn nek (let niet op hoe pic er uit ziet dat komt heb hen zo uit de game date gehaald)

Allereerst Welkom op het forum x-junky :cya:

Ik denk ook dat die harstikke nep is, waarschijnlijk is het gewoon een grapjas die dit als naakt foto's ziet uit gta sa, zoals TheGuardian al zecht het heeft totaal niks te maken met sa kwa achtergrond en die figuurtjes zelf..

Die televisie is zeker niet nep maar al bekend. En eentje is een schilderij en van die deuren heb ik geen verklaring voor. Misschien op die deur van striptent? En ohja... Dit is geen easter egg.

Bewerkt: door Jarno
Geplaatst:

welkom op het forum X-junky

aleereerst zoals de rezt al zij dit is fake ik heb ooit op een paar dagen heel sa uitgekamd dus fake ik vond niks en dit is geen sa stijl

en wil je voortaan ook nog even de regels lezen

:cya:

Ze zien er nep uit, het is geen GTA stijl en ze hebben geen GTA achtergrond

zonder achtergrond is omdat de poster het uit de texturelijst heeft gehaald

ik kan je ook een superrealistisch stuk vlees uit de textures laten zien - of een ander iets wat je niet in gta verwacht maar wat er wel degelijk in zit

het is geexporteerd vanuit de texture lijst - dus ziet het er soms iets vervormd uit en als niet gta stijl

maaar , wat ik wel jammer vind is dat de poster niet even wat meer deteils heeft gegeven

zoals het obect id ... uit welk img bestand het komt , screenshot van hoe het er in de editor uitziet ipv het geexporteerde stukje img

Bewerkt: door coz
Geplaatst:

Dit komt uit een hidden interior :ch:

Weet ik zeker, een brothel ofzo, download maar eens de spaceeinstein all in one mod, dan interiors en dan brothel :sst:

Wie zegt dat dit nep is ??? Hebben jullie zelf al met een Tool S.A. verkend dan...

Die TV heb ik idd al ergens een keer gezien (Weet niet als dat in het spel zelf was, of op de Disc) maar ik denk in B Dups Crack Den, daar staat een TV waar iemand op zit te gamen (was een XboX volgens mij, die er bij stond)

Die andere weet ik zo niet, maar ik heb al vreemdere dingen op S.A. gevonden (ook op de rest :puh: alleen GTA III staat niet veel DATA in)

Ik denk dat dit dingen zijn die er op het laatste moment uit gehaalt zijn, omdat RS met verschillende afdelingen werkt die over de hele wereld verspreid zijn. Kan het zijn dat toen alle stukjes aan elkaar gemaakt zijn deze dingen het daglicht in de Game niet gehaald hebben, maar dus nog wel in de DATA staan.

Op deze manier ben ik ook opzoek gegaan naar "Bigfoot" "Pigsley" "Alians" & "Ufo's" waarvan al snel de rond ging dat ze in de Game gezien waren... Je raad het al, niets gevonden :ch:

Maar als je ook nog wil vermelden waar je deze Items op de Disc hebt gevonden, bij welke bestanden staan ze in de buurt ??? (Items die op 1 specefike plek te vinden zijn, zoals Politie artikelen, staan meestal bij elkaar)

Ik geloof je wel, want zoals ik al zei... Ik ben al meer vreemde dingen tegen gekomen...

Bewerkt: door GTA Junkie
Geplaatst:

Die deur is gebruik in een interior (Fanny Batter's Brothel) gebruikt. Namelijk hier. Kijk in de spiegel en je ziet de deur. Met dank aan Lantyz voor de hidden interiors informatie.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik denk wel dat het kan hoor, kijk maar naar de post van Jarno! Ik denk wel dat die screen echt is!

Mastertuner :*D

jemig geime kamers ook altijd

ik heb Gta Sanandreas zitten bekijken met een Map editor al die Hidden interiors

en je staat echt versteld wat je niet allemaal tegenkomt wat nog nooit gebruikt is :)

maar het ziet er nep uit maar als ik die screen van Jarno ziet

dan geloof ik het wel :klap:

Dus dit is echt!

Bewerkt: door nick11123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...