.Sharingan Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Dit is een oude maar mooie sig die ik gevonden heb in een oud topic. Ik wilde hem nog even laten raten wat jullie ervan vinden. (het is nog mijn oude Forumnaam) Rate en Huiver ! Reageren
King Room Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Ik vindt hem niet slecht maar ook niet perfect! Hij is wel mooi om te zien maar ik vindt jammer dat je de motion blur nog te veel erbij ziet! En die achtergrond wijkt af bij de render!! Rate: 7 MvG. King Room Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Mss nog meer rates ? Zou ik wel op prijs stellen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Ziet er zwaar relaxt uit! Kleuren passen mooi bij de Render.. Alleen ik vind de text niet zo mooi.. Verder is hij echt relaxt 8/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Tekst zuigt ook. Toen der tijd was ik aan het proberen met teksten enzo (vergeten hoe het heet). Naar thx voor de rate ! Reageren
M4X Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Mooie signature, vooral de background vind ik vet. Alleen zoals king room al zei, je render past niet zo goed bij de background. De kleuren van je background zijn best donker, terwijl de kleuren van je render juist erg fel zijn. Al met al rating: 7.5/10 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Opzich zien alle 'oude' sigs er zo uit. Die van mij destijds ook natuurlijk, dit valt bij mij onder de zogenaamde categorie: 'standaard sig'. Brushen, wat motion blur, wat scanlines, tekst en je hebt een signature. Zo begint iedereen geloof ik, ik ben wel zo begonnen in ieder geval. Wat we er nu allemaal wel niet instoppen vergeleken met toen.. Vandaar dat ik nu ook niet echt iets speciaal zie in deze signature. Maar goed, hij is ook heel oud dus ik kan opzich niet zoveel kritiek geven. Wat mij betreft kan de border, en vooral de tekst beter. De border zou ik gewoon een 1 of 2 px rand doen, en dan niet op overlay zetten. De tekst vind ik altijd het moeilijkste van alles, maar deze font past er simpelweg niet echt bij. Maar nogmaals, hij is oud, toen wisten we (nog) niet beter. Een kleine 7.4, voor jou signature .WhoopDiDoo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.