.Levi. Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Ik was bezig met een signature voor een battle tegen DaddyPimp die helaas niet doorging. De uitkomst van de signature is hieronder te zien. Vertel, wat vindt je ervan? Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 He, dat werd weer eens tijd, dat ik een Sig van jouw kan gaan raten, volgens mij is dat wel alweer een kleine tijdje geleden. Maar laat ik maar gaan raten nu, daar gaat het om. Echt een gangstersig zie ik, dat valt natuurlijk gewoon meteen op. De achtergrond hoort heel goed bij de render, en ook die vierkantjes en rechthoekjes aan de rechterkant zien er opzich wel leuk uit. De tekst 'Jay Z' is wel leuk verwerkt in de hele Signature. Ik zie ook dat bij die kleine, wat langere tekst onderaan nog wat effectjes zitten volgens mij. Het lijkt er op alsof je het heel vaak herhaalt hebt, maar dan de Opacity ofzoiets lager gezet, het ziet er in ieder geval wel grappig uit. Toch eigenlijk geen minpuntjes in deze Sig, tenminste, ik heb ze niet getypt, niet dat ik weet tenminste. Maar ik heb een raar gevoel in mezelf die zegt dat er iets mist, alleen ik zou zelf absoluut niet weten wat dat zou moeten zijn. Dus misschien is het ook wel niks, en is het gewoon een heel goeie Sig geworden! Nou, genoeg tekst zo, de cijfers maar eens: Cijfers Achtergrond: 8.5 Kleuren: 8 Render: 8.7 Effecten: 8.3 Tekst: 8.3 Originaliteit: 9 Algehele indruk: 8.7 Eventuele bonus: 0.3 Aantal sterren: Zoals je ziet, het is echt een '8'-sig, als je naar de rating kijkt. Vandaar ook een 8.7 als eindoordeel. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ziet er goed uit! Wat me opviel is dat je(Volgens mij) veel splatter filters hebt gebruikt, en daar houd ik van. Misschien had je hem nog 1x kunnen sharpenen(wel weggummen bij het hoofd). Ik vind die Jay-Z text echt minder, die text kan dus wel weg(vind ik) Die vierkantjes vind ik ook wat minder, ik weet niet waarom, maar ze staan me gewoon niet aan. Wat me ook nog opviel, is die licht inval, die past er echt HEEL erg goed bij. Verder ziet die andere tekst(met die kleine tekst) er goed uit. Kortom, een geslaagde sig! 8/10 Reageren
Achille Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ik vind dit de mooiste van alle huidige sigs.. Zo als je hier een tut over maakt dan word dat echt een most wanted..! Maar k ben weer weg het cijfer dat je van me krijgt 9.5! Reageren
TheGuardian Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 He levi Commentaar: Jeuj, levi back in action Ik weet niet, maar telkens als ik je sigs zie, vind ik het iets speciaals en echt iets realistisch hebben.. - punten: Het lichteffect bij zijn hoofd, maakt ook zijn hoofd wat te licht vind ik. Het stoort niet echt, dus is ook niet echt een - punt, maar ik weet zeker moest hier nog een klein beetje aan gewerkt worden, dat deze kleine - punt ook weg was + punten Eigenlijk al de rest van je siggy. Het lettertype en fond is perfect, de effecten en achtergrond die er aan toegevoegd is, en ook je personage waar het om draait valt goed op, zoals het eigenlijk moet EindTotaal Punten: 9.8 Eindbesluit: Super goed gedaan weer, ik vind deze siggy echt prachtig gemaakt.. TheGuardian Reageren
.Levi. Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Zo hey! Bedankt voor al jullie fantastische complimenten, echt waar. Ik hoor sommige weleens zeggen maak hier een tutorial over, alleen ik heb één groot probleem.. Ik doe maar wat met photoshop, en achteraf weet ik nooit precies wat ik eigenlijk echt gebruikt en gedaan heb. Ik zou er best een tutorial over willen maken alleen dan wordt het een tutorial die waarschijnlijk weer moeilijk te volgen is of dat de uitkomst bij andere mislukken. Ik zal wel weer eens kijken wat ik ervan bak. Nogmaals bedankt voor jullie complimenten. Meer leden die willen reageren? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Meer leden die willen reageren? Mag ik? Ik vind het een zeer en zeer geslaagde sigs. Wel een stoere gozer met een peuk in de bek staat me op het eerste gezicht wel aan. Wat ik ook erg mooi vind is dat links op je achtergrond een schip staat en rechts mooie strakke blokken. In het midden van je achtergrond heb je het mooi van vel naar wat menselijker en een zon zie ik nu ook nog links. Gewoon een supermooie cratie. Verder heb je de test precies goed geplaatst en dat witte zinnetje wat volgens mij onleesbaar is zit er erg goed uit. Gewoon bij elkaar, meer dan compleet. Simpelweg een 10. Ik kan denk ik geen minpunten bedenken Levi, vertel eens, wat vind jij eraan mislukt? Niets? Of ben je er zelf ook erg tevreden over? Meer tevreden over deze sigs dan andere of nee? Maak je wel eens betere? Reageren
.Levi. Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Meer leden die willen reageren? Mag ik? Ik vind het een zeer en zeer geslaagde sigs. Wel een stoere gozer met een peuk in de bek staat me op het eerste gezicht wel aan. Wat ik ook erg mooi vind is dat links op je achtergrond een schip staat en rechts mooie strakke blokken. In het midden van je achtergrond heb je het mooi van vel naar wat menselijker en een zon zie ik nu ook nog links. Gewoon een supermooie cratie. Verder heb je de test precies goed geplaatst en dat witte zinnetje wat volgens mij onleesbaar is zit er erg goed uit. Gewoon bij elkaar, meer dan compleet. Simpelweg een 10. Ik kan denk ik geen minpunten bedenken Levi, vertel eens, wat vind jij eraan mislukt? Niets? Of ben je er zelf ook erg tevreden over? Meer tevreden over deze sigs dan andere of nee? Maak je wel eens betere? Bedankt voor je comment Ruurd. Leuk dat je allemaal dingen in mijn signature ziet. In sommige dingen heb je gelijk maar er zit geen schip in de signature, alles wat je op de achtergrond ziet is van de render zelf, dus Jay-Z. Ik heb natuurlijk wel een aantal effecten gebruikt waardoor de achtergrond er totaal anders uitziet. Dat witte zinnetje heb ik expres wat onleesbaar gedaan, was niet echt de bedoeling het leesbaar te maken namelijk. Ik ben zelf wel tevreden op deze signature ja, dit omdat het weer iets anders is dan wat ik meestal maak. Ik heb ook andere dingen gedaan dan wat ik meestal doe. Ik vind dat je eigenlijk altijd wel tevreden over je creaties moet zijn, natuurlijk mag je wel kritisch zijn alleen daar leer je van. Bedankt Ruurd voor je rate! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.