Homie Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Yo homies! Wat kun je eigenlijk doen met dat geld dat op Grove Street op straat ligt? nadat je de Ammu-Nation met Sweet hebt gehaald? Kan het niet oppakken... Of is dat niet de bedoeling? Thnx. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Dat is het geld dat je gebieden opleveren, meer gebieden van los santos vagos en ballas afpakken betekend meer geld krijgen daar. Normaal er gewoon overlopen en dan heb je het. Je bedoeld toch het dollarteken met bedrag erboven voor je huis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Homie Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Yep Dat dollarteken bedoel ik. Dus dat is gewoon een soort bank waar je af en toe terug kan komen om te incasseren? gewoon even over dat dollarteken heenlopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Dat is zogezegd het geld dat je gebieden opbrengen en dat is het geld dat je dan kan ophalen. In het begin loopt het niet hoog op maar als je al wat hebt overgenomen kan je soms toch 2000 dollar ophalen, kan handig zijn om wapens te kopen of kleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Homie Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Thnx berrie berrie much B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Hey wat ik me dan afvraag he als je alles over neemt, komen die gangsters dan nooit meer terug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Jawel als je in san fierro / badlands bent is van jouw juist alles weg :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.