Gta Ripper Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Hey, ik heb weer eens een nieuwe sig gemaakt. Ik heb er best lang over gedaan, en ik ben onwijs tevreden. Rates and comments? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Zijn er nog rate's? Reageren
Backsmash Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 hij is dan ook onwijs mooi geworden eigenlijk geen minpunten op het vlindertje na. ik denk dat het beter weg kan laten of iets met wow te maken heeft. toch nog wel een 8,5/10 waard Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ja, ik vind hem ook goed gelukt. En zoals Backsmash al zei: Je kunt beter dan vlindertje weg laten, dat vind ik er niet echt bij passen. Verder mooie gemaakt hoor 8,5/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ziet er leuk uit. Alleen vind ik het wel een minpunt dat de achtergrond voornamelijk (eentonig) bruin is. Als het paars was geweest zou het misschien leuker zijn. Effecten zijn wel prima. 76% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.