Jump to content

GamePlay 2006

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ben er vandaag ook heen geweest. :klap:

Ik heb op de PS3 gespeeld. (begin van de show gewoon snel naar de PlayStation stand lopen dan staat er geen lange rij. ;) )

Was zeker vet die intro filmpje van de PS3. :puh:

Bewerkt: door M.Gordon
  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gunslinger

10

• icep0wer

4

• M.Gordon

3

• M4X

3

Geplaatst:

Ik ben gisterenavond laat thuiskomen van de GamePlay, we hadden bijna een uur vertraging met de trein en we zijn achteraf nog even naar de Mac geweest. Maar de GamePlay zelf was zeker vet. Veel speelbare games, maar zoals mickey al zei, geen Bia:HH en AC... :( Er werden niet eens trailers van getoond.

Er waren gelukkig wel veel andere vette games speelbaar, zoals God of War 2 en Viva Pinãta (die laatste is echt geinig :puh:). De Wii en de PS3 waren inderdaad speelbaar, al heb ik niet op de PS3 gespeeld omdat ik geen zin had in twee uur wachten.

Wel meegedaan met veel goodiehunts (1x EA, 2x PU On Stage, 2x XBox 360, 2x Playstation, 3x Ubisoft). Helaas waren we bij bijna elke hunt veel te laat, waadoor we te ver achterin stonden. Toch nog een poster van de XBox 360 te pakken kunnen krijgen (was bij de goodiehunt van EA al helemaal verscheurd), een A1 poster van de PSP, en een zwart Playstation shirt. We hadden bijna een enorme poster te pakken van de PS3, maar drie andere jongens hadden hem ook vast, en toen de security na vijf minuten aan kwam lopen hebben we hem maar losgelaten, er was toch niet veel van over. :clown: Verder nog een paar demoschijfjes gekregen en twee tijdschriften, waaronder de OPM van november. En natuurlijk een geweldig konijnenmaskertje van Rayman Raving Rabbids! ;)

Volgend jaar weer! :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben vandaag geweest, het was echt dikke pwnage! Ik was er gelukkig vroeg bij, de rij was erg lang. Maar dat had ik er wel voor over, eenmaal binnen kon ik zowat niet kiezen waar ik aan moest beginnen. Dankzij een Officieel Playstation Magazine bon mochtten ik en nog iemand op de PS3 spelen met een redactielid, en we moesten slechts 5 minuten wachten (ik schat dat de normale rij een half uur lang was).

De goodiehunt was ook erg leuk, ik heb erg veel dingen gevangen. Helaas was er bij een t-shirt een 1 of andere aso van een jaar of 40 die ons helemaal begon uit te schelden, dus dat t-shirt was weg :N. De Rockstarstand viel me ook best tegen, het was erg mooi in elkaar gezet (een strandhutje met Vice City stoelen waarop je kon PSP'en), maar ik had wat meer verwacht.

De boothbabes waren er ook, erg lekker allemaal. Boris van gameplay had bij de meeste op konthoogte een handtekening op dat dunne broekje gezet, dat was erg komisch :puh:. Voor de rest waren alle Gamekings presentatoren er, Mastermovies was er, en Power Unlimited was ook vertegenwoordigt

Volgend jaar ga ik zeker weer :D

Bewerkt: door M4X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...