baskip Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Tussen de eerste 2 steden moet je een race doen in de bergen, met een auto die je in de race ervoor gewonnen hebt... Kan iemand mij deze race uitspelen aub, ik krijg 'm niet gewonnen Bij voorbaat dank! GTASAsf1.b
Dutchy3010 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Tussen de eerste 2 steden moet je een race doen in de bergen, met een auto die je in de race ervoor gewonnen hebt... Kan iemand mij deze race uitspelen aub, ik krijg 'm niet gewonnen Bij voorbaat dank! Doe ik Farewell, My Love... - Mission Passed Beloning: Papieren van de garage in San Fierro. Saved: Palomino Creek Volgende missie: Are You Going To San Fierro? Extra: Ik heb de ZR-350 in je garage gezet. Geen cheats/mods gebruikt, veel plezier met de verdere missies! GTASAsf8.b Bewerkt: 27 september 2006 door Dutchy3010
baskip Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Graag Dankjewel! Bewerkt: 27 september 2006 door baskip
Recommended Posts