Cosmo Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 als ik gta sa installeer dan krijg ik in het midden een fout van data cab 2 ofzo :S:S WAT MOET IK HIERMEE DOEN want hij sluit gwn me instal daarna :( PLZZZ HELP Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 San Andreas opnieuw kopen, waaarschijnlijk is je DVD té beschadigd. Of maak je DVD eens schoon, misschien is hij zodanig smerig van je vingers geworden (denk aan vingervlekken) zodat hij hem niet leest. Afspoelen met water en afdrogen met een doek is een optie. Voor de rest zijn er eigenlijk geen oplossingen. Succes ermee.. Reageren
Cosmo Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Maarre hij zegt ook dat het een gegevensfout is ... het gebeurt als hij met audio bezig is...\ wie nog raad.. ? want bij me vriend doet die het wel .. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Hey, Ik heb eens grondig rondgezocht met de zoekfunctie,->linkje<-, en heb dit topic gevonden. Daar staat een post die gaat over een geluidsprobleem van GTA San Andreas. Kijk maar eens hier : Ik heb de oplossing gevonden voor het geluid probleem.Ga naar: http://www.webzila.com/?wz=dll#results Gebruik het zoek machine, en type in eax.dll. Daar kan je dan eax.dll 3.0.6.6 downloaden. Vervang het eax.dll bestandje in je Gta San Andreas map (versie 4.0.0.1 ofzo, kopieer em maar in een andere map voor de zekerheid), met de eax.dll die je gedownload hebt. Als 't goed is zijn alle geluid bugs nu gefixed, tenminste bij mij werkte 't wel. Veel plezier wauw Als er nog iemand last heeft van geluids problemen, download de eax.dll in die link die ik gaf, onderaan in deze post. En dan Start - Uitvoeren - dxdiag - en zet geluid 1 en 2 op basis versnelling, en totaal geen geluids problemen meer. Schijnbaar zal dit geluidsproblemen verhelpen. Heb het niet getest, omdat ik er zelf geen last van heb Hopelijk lukt het nu wel, want als het bij je vriend wel lukt dan ligt het niet aan de CD. Ik zou zeggen : Als het lukt gaat dank naar Trax, maar die is banned. Bewerkt: 27 september 2006 door Jon-asses Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 nou als die het bij je vriend wel doet zal ik eens enstig twijfellen als het niet aan je computer licht Reageren
Cosmo Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) JULLIE SNAPPEN HET NIET !!! ik heb gta sa laatst eraf gegooid nu wou ik hem instaleren en heb ik de cd geleend van een vriend ( waar die het dus wel deed) alleen tijdens het instaleren als die bij AUDIO is dan krijg ik een fout van , audio cab 2 ofzo... een gegevensfout zegt die DAT IS HET PROBLEEM ps. jullie begrepen mij verkeerd ! Bewerkt: 27 september 2006 door Cosmo Reageren
SWYV Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 hmm herinstalleer die is opnieuw bij die vriend, wedden dat bij die vriend weer doet van die foutmelding, mijn voorbije 7 GTA SA's heb ik dit fout en niks is de oplossing ervoor aldus nieuw gaan kopen Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Nou, volgens mij snappen we het prima hoor. Want of je nu je eigen DVD gebruikt of die van een ander (wat strikt genomen niet is toegestaan, maar dit terzijde ) het effect is hetzelfde. Als je een foutmelding krijgt tijdens het installeren in de audio.cab is het vrijwel zeker dat er een kras in je DVD/CD zit die je speler helaas niet kan overbruggen. Het zou kunnen zijn dat de DVD-speler van je vriend de DVD nog wél kan uitlezen (dat heb je met films ook wel eens: op de ene speler doet het het prima, op een andere is het doffe ellende). Gewoon SA spelen is echter nooit een probleem: de problemen treden alleen bij installatie op. Dus laat je vriend ook SA deinstalleren en proberen te installeren. Als het bij hem dan wel lukt is er met de DVD niets mis en moet je een nieuwe speler overwegen. In het andere geval: € 29,99 --> Dixons (of zoiets) --> nieuwe DVD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.