Jump to content

Goeie pc om GTASA mee te spelen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is nou een goeie PC om GTASA mee te spelen. Bij de specificaties staat dat 128 mb videogeheugen aanbevolen is. Kom ik bij een computerwinkel, zie ik een pc met een videokaart van 256 mb, zegt ie dat het een kloteding is en ik daar nooit GTA mee kan spelen :? Ik heb dus echt geen idee meer wat nou goed is en wat niet.

Geplaatst:
Wat is nou een goeie PC om GTASA mee te spelen. Bij de specificaties staat dat 128 mb videogeheugen aanbevolen is. Kom ik bij een computerwinkel, zie ik een pc met een videokaart van 256 mb, zegt ie dat het een kloteding is en ik daar nooit GTA mee kan spelen :? Ik heb dus echt geen idee meer wat nou goed is en wat niet.

Ik weet niet hoe je erbij komt dat een 256MB videokaart geen SA kan spelen. Als je toch SA wilt spelen dan heb je de specs nodig die je hieronder ziet. Mocht het beter zijn dan de aanbevolen shit, dan is het alleen maar beter. Hoe hoger hoe mooi San Andreas draait!

Minimale systeemeisen

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Aanbevolen systeemeisen

Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)

Geheugen: 384(of meer) MB

DVD-speler: 16x DVD-ROM

Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Extra's:

Als extra kan je ook nog een Game pad met 2 assen gebruiken(via USB of Joystick port).

Geplaatst:

Ja daarom vond ik het ook al zo vreemd :bonk:

Die verkoper zei dat het een onboard videokaart was en daarom niet zo goed. Ik zou dan een aparte videokaart van 60/70 euro moeten kopen. Maar volgens jou kan het dus prima? Dan koop ik die computer gewoon en als het nou echt niet lukt neem ik wel een nieuwe videokaart

Geplaatst:

1 gb videogeheugen of 1 gb werkgeheugen? Dat ding dat ik op het oog heb heeft 1 gb werkgeheugen en 256 mb videogeheugen. Ben eerlijk gezegd nog geen videokaart tegengekomen van 1 gb :?

• 2 weken later...
Geplaatst:

On-board videokaarten zijn prut. Hier heb ik er een met 256 MB en die GTA SA nauwelijks aankan. Maar je kan het wel spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...