Froop Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Ik verveelde me wat. Probeer ook in te denken hoeveel gedetailleerd werk erin kan zitten, want voor de mist onderaan heb ik al 5 layers gebruikt om het er precies goed uit te laten zien. Best view op een donkere ondergrond. Bewerkt: 27 september 2006 door Froop Reageren
SWYV Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 LOL weet jij wel wat vendetta is??? de ene maffia roeit al de andere maffia familie uit tot er niemand er overblijft, en je graphic ziet niet zo uit als vendetta, maar best wel mooi afgewerkt Reageren
Froop Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Jongen, heb jij wel eens gehoord van de film 'V for Vendetta'? Zo nee, denk dan eerst eens even na voordat je wat post. Reageren
SWYV Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 dan heeft die film dik fout over "vendetta" ook ooit gehoord over woord amorta? vendetta is zoals wat ik al zei: ene maffia roeit (vermoordt) de andere maffia familie tot er niemand over blijft V for vendetta, nog nooit van gehoord en gezien maar goed is best wel maffia achtige screen van je hoor, alleen lijk die vent wel zo'n .... gezicht van een lijk Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 dan heeft die film dik fout over "vendetta"ook ooit gehoord over woord amorta? vendetta is zoals wat ik al zei: ene maffia roeit (vermoordt) de andere maffia familie tot er niemand over blijft V for vendetta, nog nooit van gehoord en gezien maar goed is best wel maffia achtige screen van je hoor, alleen lijk die vent wel zo'n .... gezicht van een lijk Vendetta betekend zoiets als "wraakzucht", een langlopend conflict tussen twee partijen. Wat dus niet uitsluitend alleen maar met de Mafia te maken heeft. De film "V for Vendetta" is origineel een comicbook, die recentelijk verfilmt is. Als je weet waar de film over gaat, begrijp je waarom het V for Vendetta heet.. En nu hebben we het genoeg over het woordje gehad, dus nu maar weer ontopic. Reageren
Preddy Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) [offtopic]klik Voor zover ik heb gelezen gaat een vendetta echt niet alleen om mafia dit en dat. Het is wel waar dat de mafia zich ermee bezig houdt. Zie deze zin: "A feud (synoniem voor 'vendetta') is a long-running argument or fight between parties." Zie hier dat er niet staan "between mafia families". Kheb film/strip niet gezien/gelezen, maar het kan best dat V(hoofdpersoon) vecht tegen de regering, wat dan best in het "Vendetta" definitie past.[/offtopic] srry Ronald , was al bezig typen [ontopic] Ik vind het er zeer strak uitzien. Het pakte me meteen toen ik de pagina laadde en 'm op zag doemen uit de duisternis. Met het masker lijkt mij V een zeer geheimzinnig personage, wat erg duidelijk naar voren komt met de mist om zich heen. Geen idee hoe moeilijk dat (mist) te doen is, maar kan wel zien dat er er super uitziet in combinatie met V. Bewerkt: 27 september 2006 door Preddy Reageren
Froop Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Bedankt voor de reactie. Mist is opzich niet zo moeilijk te maken, maar het precies goed aan te passen aan je signature en de juiste hoeveelheid, daar kan veel werk inzitten. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ziet er echt heel erg goed uit! Wat ik meteen zag waren de licht effecten, get geeft een soort van dromerig effect. Alleen als er even goed naar kijkt zie je dat er iets mist. Ik denk nog een c4d(wel deseturated) Anders is hij iets té 'rustig'. Reageren
Backsmash Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 hij is net als de film: masterlijk! de mist is heel goed gelukt, en ik zou hier nouw eens graag een tut van willen zien. het is iets anders dan dat ik van je gewend aan het raken was. ik heb er eigenlijk geen commentaar op, alleen ter opvulling misschien text. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.