cekeu Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ik heb een vraagje ik heb ooit eens een link gevonden naar hoe je mapvieuwer instaleert. ik ben hem dus kwijt hoe doe je het? (ik wist dat het nog iets was met een nieuw file aanmaken dat game noemt ) Reageren
SWYV Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) pak de bestanden uit de ZIP of RAR naar een bepaalde map die jij wilt erin extracten en dan in zelfde map maak jij een nieuwe CFG bestand aan met naam "games" zonder hoofdletter tip: zoek daar in de geextracte bestanden naar settings.CFG, open die met kladblok, verwijder alles wat er daar staat, opslaan als games.CFG en voila jij hebt er games.CFG aangemaakt en sla de settings.CFG niet op na jij heb bewerkt want settings.CFG is noodzakelijk, als jij de settings.CFG per ongeluk heb verwijder of leeggemaakt, dan kun jij die verwijderen en extract weer de settings.CFG uit de ZIP van de map viewer en in de games.CFG moeten leeg zijn en dan moet jij de adres van waar de GTA installeerd zijn van me is dat zo C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San AndreasC:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII dus de eerste regel dat er staat kan de MAP viewer openen, de andere niet maar is wel handig als jij 3regels laten houden, als jij GTA VC installeerd heb dan moet jij zo C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice CityC:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII Bewerkt: 27 september 2006 door SWYV Reageren
Puma Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Ff een quote uit m'n eigen tutorial . Op dit topic laat ik je zien hoe je textures van gebouwen kan maken of veranderen.Veel mensen die de MapViewer downloaden en proberen te ‘installeren’, lukt dat niet. Je moet naar de map gaan waar je de MapViewer hebt uitgepakt, en dan doe je rechtermuisknop > nieuw > kladblok. Nu typ je het pad naar je Gta:San Andreas map. In de meeste gevallen zal dat "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas" zijn. Nu ga je via "Bestand" in het menu naar "Opslaan als" en geef je het bestand de naam "games.cfg" (SLA NOG NIET OP). Nu klik je het rolmenuutje onder "Bestandsnaam" open en kies je voor "Alle Bestanden". Nu sla je het bestandje op in de map waar je mapviewer hebt uitgepakt. Nu krijg je als het goed is DIT in de MapViewer map. Edit: Ik wou je nog succes wensen dus bij deze: Succes, Grtz Puma. Bewerkt: 27 september 2006 door Puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.