Lord of War Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Dit gaat over de zanger 'Flip Kowlier' de meesten onder jullie zullen hem waarschijnlijk niet kennen. In Belgiê is hij dan WEL bekend, tenminste in West-Vlaanderen. Rates&Comments? Bewerkt: 27 september 2006 door Lord of War Reageren
VforV Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Dit gaat over de zanger 'Flip Kowlier' de meesten onder jullie zullen hem waarschijnlijk niet kennen. In Belgiê is hij dan WEL bekend, tenminste in West-Vlaanderen. Ik ken hem wel, ik ben geboren in West-Vlaanderen en versta dus algemeen wat hij zegt/zingt. Ik heb zijn twee CD's op mijn MP3 speler staan en daarnaast heb ik ook nog alle CD's van 't Hof Van Commerce. (Ik ben eigenlijk niet zo goed in raten maar wou gewoon wat zeggen over Flip Kowlier) --- Over je signature dan... Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo mooi . Omdat Flip Kowlier precies wat samengedrukt en uitgerokken is. Het licht effect vind ik wel passend en het lettertype valt ook mee. Wat ik een beetje jammer vind is dat hij ook zo eentonig is (enkel zwart-wit). Ik geef je een 6/10 (als ik een cijfer moest geven.) Reageren
Lord of War Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ik heb 'm ff opnieuw gemaakt en hij is nu niet zo uitgerekt. Bij mij lukt het vaak niet om een stock mooi te verkleinen zonder uitrekingen ofzo... De begin post is gelijk gewijzigd. Reageren
deagle Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Hoe resize je dan ? Je kan het best doen dmv de "shift" toets ingedrukt te houden terwijl je resize . Reageren
Lord of War Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ik re-size wel met Shift ingedrukt maar dat lukt me nog steeds niet, vraag me niet hoe dat komt. Nog ratezzz? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.