Jump to content

Tornado

Recommended Posts

Geplaatst:

heej, kan iemand mij vertellen waar ik de tornado (low-rider) kan vinden? ik heb op wikigta gekeken, maar daar staat ook geen vindplaats bij.. iemand een idee waar die meestal rondrijd?

Geplaatst: (bewerkt)

Vagos gebied ten noorden van Los Santos Forum. Heb ik van een andere site, wist het zelf ook niet waar zo'n ding veel rijdt.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

als jij de gang Los vagos niet hebben vermoorden uitroeien dus, dan is er geen zulke wagens meer

maar als jij GTA SA op PC hebt, dan kun jij wel aanpassen zodat jij hem kun vinden zonder Los Vagos te zien :D

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Proximitus :cya:

De Tornado heeft inderdaad geen vast spawn locaties, maar meestal rijdt hij in het 'Vagos' gebied (Gele gebieden) rond. Dit is dus bij Los Flores, Playa Del Seville en East Beach in de buurt. (Dus vlakbij het 'Los Santos Forum', dit is een groot stadium in LS) Wanneer je daar dus rond rijdt zal je hem wel vinden.

Note: Wanneer jij alle Vagos gebieden al hebt verover zal hij niet meer te vinden zijn, dus dan moet je het door middel van een carspawner of trainer moeten doen.

Te laat :(

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
het is inderdaad best jammer dat sommige auto's op wikigta geen vindplaats hebben staan.

zoals de towtruck.

Correctie of inrektie het maakt niet uit, maar de Towtuck staat wel geparkeerd. Daar bij die kolenverwerkingsbedrijf ten noorden van Angel Pine! ;) Bewijs: Locaties Towtruck

Geplaatst:

ik was nog neit zo heel ver in het spel, dus hij zal er vast nog wel rondrijden ;) vroeg he me alleen af want ik wilde hem eens een keer modden in de garage :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...