Lampje Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Beste GTAers Ik las eerst hier op het forum om 2x GTA SA te instaleren, Helaas kan ik dit niet meer terug vinden Maar om 2x GTA SA te instaleren, bijvoordbeeld 1 voor gewoon standaard en de andere voor mods en zo... Maar mij de vraag, als je gewoon de map verplaats en gta sa overnieuw instaleert, hoe zit dit met GTA Sa user file map? Komt deze dan 2x ofzo? En is dit wel mogelijk ? Groetjes Lampje Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) 1) Het is mogenlijk. Je kopieerd gewoon San Andreas naar een andere locatie op je PC, dan heb je San Andreas er 2 keer opstaan. Je kunt dan gewoon met de speel CD beide GTA's laden. Omdat je 2 verschillende exe's hebt kun je ook in 1 modden. Klik je dan in de San Andreas exe in de map waarin je gemod hebt, dan laad je San Andeas met mods. Doe je het anders om, dan gebruik je geen mods. Dat heb ik zelf ook gedaan, gewoon andersmans mods testen enzo. Best geinnig, ik heb het ook gewoon gekopieerd en kan het. Kijk maar hoe ik het gedaan heb: 2) Je gebruikt gewoon 1 San Andreas User Files waar vanuit je alle savegame's/eigen muziek gebruikt. Bewerkt: 27 september 2006 door Ruurd31 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Het is zeker mogelijk. Je maakt in de map rockstargames gewoon een map 'GTA San Andreas 2'. De map GTA San Andreas kopieer je dan gewoon in de map 'GTA San Andreas 2'. In de map met bestanden van je 'tweede San Andreas' staat ook gewoon het icoontje van SA; noem dit icoontje 'GTA San Andreas 2'. Maak dan gewoon een snelkoppeling naar je bureaublad. Als je nu je 'tweede San Andreas' wilt spelen, moet je op het icoontje wat je 'GTA San Andreas 2' hebt genoemd klikken. Wil je je 'eerste San Andreas' spelen, dan klik je gewoon op 'Start Game' in het automatische openingsscherm. Je user files blijven gewoon bestaan, je hebt dus voor je 'Eerste San Andreas' em voor je 'Tweede San Andreas' de zelfde savegames en user tracks. Raad eens wie met net weer voor was. Bewerkt: 27 september 2006 door Flying Dutchman Reageren
Lampje Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Bedankt Ik heb nu de map gekopieerd maar nu wil ik via de EXE GTA SA openen maar dan krijg ik de volgende error Bewerkt: 27 september 2006 door Lampje Reageren
Lampje Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Ik heb nu de map gekopieerd... maar nu doen ze het allebei niet meer, iemand enig idee waar dit aan kan liggen ? >>> Door .Levi.: Als je nog iets wilt zeggen kun je je voorgaande bericht gewoon bewerken met de Edit knop die je rechtsonder aan je post kunt vinden bij de Poporange skin en rechtsboven bij de Calired skin. Je mag namelijk geen dubbelposts maken.<<< Bewerkt: 28 september 2006 door .Levi. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Zie je? ZIE JE???? HET KAN NIET! >>> Door .Levi.: Waar slaat deze post op? En gelieve niet zulke grote size voor je tekst doen, is namelijk niet nodig in dit topic. Dit versta ik dus onder spam, de volgende keer kun je een warning verwachten.<<< Bewerkt: 28 september 2006 door .Levi. Reageren
Lampje Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Ruurd31 heeft het... En bij hem werkt het, Dus het kan wel Edit: Ik heb mijn GTA Sa helemaal opnieuw geinstaleerd enzo... maar nu als ik maar 1 folder heb doet hij het zelfs ook niet meer? Ik heb nog een map ( C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andres 2 ) Met de volgende bestanden: ogg.dll vorbisfile.dll eax.dll samp.dll ......dll (origenele naam weet ik niet meer, had ik veranderd -.-) gta_sa.exe Deze bestanden krijg ik op geen mogelijkheid verwijderd? Bewerkt: 27 september 2006 door Lampje Reageren
edwinb Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 het kan zeker wel, ik heb het zelf met vice city, gewoon een kopie van de San Andreas map maken Reageren
Lampje Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Dat heb ik geprobeerd, maar dan krijg ik een error (zie 1 van mijn vorige posts) Reageren
edwinb Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 he dan weet ik het ook niet misschien, heb je iets verkeerds gedaan ofzo, maar zelf weet ik het ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.