Damos Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Ik heb deze sig van een plaatje van call of duty 3 gemaakt Bewerkt: 27 september 2006 door Damos Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) De rand die je om je Sig heen hebt gedaan valt mij natuurlijk gelijk op, vanwege de dikte ervan. Ik vind hem niet lelijk, maar over het algemeen vind ik dikke borders niet zo best bij Signature's passen, en de kleur van deze border zit eigenlijk ook helemaal verder nergens in de Signature, alleen in de tekst, maar die heb je er ook zelf opgezet. Ik vind hem dus, om het kort te houden, een beetje te dik. Verder vind ik het plaatje een beetje erg grauw, ik weet niet of dat de bedoeling was, maar de uistraling is zou een beetje saai, er zit niet veel kleur in. Met 'Brightness and Contrast' is daar misschien nog een beetje wat aan te doen. De tekst is wel goed qua lettertype, maar net als de border heeft hij een kleur die verder niet in de Sig zit, niet altijd even passend vind ik dat, zo ook nu eigenlijk. Verder zou je plaatje misschien nog wat scherper kunnen. Veel commentaar, maar zie het maar als kritiek waar je wat aan hebt bij het maken van volgende Sigs. Het geheel vind ik wel redelijk, om nog maar wat leuks te zeggen. Cijfers Achtergrond: 6.5 Kleuren: 5.5 Render: 6.5 Effecten: 6 Tekst: 7 Originaliteit: 6.8 Algehele indruk: 7 Eventuele bonus: - Aantal sterren: Een 6.5 over het algemeen. Bij je volgende Sigs kun je op de punten letten die ik hierboven heb besproken, maar het is natuurlijk leuk om een eigen stijl te creeëren. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings [@ Damos hieronder] Ja, ik weet het, dus daarom geef ik je nog wat opbouwende kritiek waar je wat aan kunt hebben. Tutorials volgen is natuurlijk ook altijd een heel goed ding om te doen. Bewerkt: 27 september 2006 door Froodooo Reageren
Damos Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 bedankt voor je rate ik zal wel letten op deze punten. Maar onthoud ik ben nog steeds een beginner. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Leuke en mooie rustige sig.. Alleen het font en de oranje kleuren vind ik een minpuntje.. Misschien een beetje de kleuren veranderen zodat ze bij de sig passen.. Een 6/10 Reageren
Damos Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) Ik heb een nieuwe versie gemaakt ben er niet lang mee bezig geweest. De onderste is even simpel gemaak alleen ik wist niet of ik er tekst bij moest doen. Bewerkt: 28 september 2006 door Damos Reageren
SWYV Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 ziet echt veel meer beterder uit dan de beta versie van je (dus je eerste screen die jij postte in dit topic) de kleuren is enorm beter geworden (die oranje bij de grauwe achtergrond vond ik maar niks, nu met grijze letters, borders is nu al veel mooier, maar misschien wat renders van COD3 mannen bijvoegen want alleen gebouwen is wat saai (als jij maar niet verkeerd opvat) ik heb zojuist gelezen dat jij een beginner ben, ziet best goed uit, oefenen baart kunst Reageren
Damos Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ik ben nog even weer bezig geweest ik hoop dat jullei er wat van vinden zoniet dan verander ik hem gauw weer naar de donkerede versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.