Chi Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Voor de mensen die me gemist hebben; de afgelopen dagen zijn we bezig geweest met het maken van een aparte site voor de walktrough. In een ander topic was te zien hoe de site er ongeveer uit ging zien, en zo is het ook ong. gebleven. Ik kan jullie nu nog geen link geven. Later op de middag zal de site voor publiek beschikbaar zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Is het van het hele spel dat alle missies er in staan of nog niet allemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Faq.gtasanandreas.nl HIER IS DE LINK NAAR DE OFFICIELE GTAGAMES.NL WALKTHROUGH IN HET NEDERLANDS! Vanaf vandaag is de site open voor bezoekers. Lang niet alle missies staan erop, maar in de loop van de maand zorgen we ervoor dat het hele spel behandeld is. Alle missies, MET alle locaties van de Spray Paints, Horseshoes en Oysters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Hij is vet! :blink: :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Echt heel mooi gedaan klasse :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Toppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) thx Chironu ken ik binnekort kijken naar tags enz... Bewerkt: 5 november 2004 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Walkthrough Updated. Tot en met de missies van OG Loc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joewie Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Deze walktrough is handiger dan al die Engelse. Goed gewerkt, Chironu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Deze walktrough is handiger dan al die Engelse.Goed gewerkt, Chironu. Thnx. Appreciate it. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjekenneth Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 wel jammer telkens als ik hulp nodig heb dan staat het er niet op , als i geen hulp meer nodig heb dan staat het er wel op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 hij is nog onder constructie , maar zal hem binnekort ook nodig heben voor de sprays enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcjuuuh Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 komen ook alle heli's en vliegtuigen er op te staaan"??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 komen ook alle heli's en vliegtuigen er op te staaan"??? Bij een Walkthrough? :blink: btw. Well done, Chironu. Hier kan je tenminste een eindje mee op weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Ik vind het een superwalkthrough, ( ben btw nieuw hier ) , maar juist die missie die ik niet kan halen staat er ( net ) niet op.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.