sanandreas9 Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 egt super goed gedaan kan niet beter en ook heel handig voor de gamers die niet verder komen veel succes alleen ik ben al in las venturas dus ik heb er niet veel aan maja wel super goed. veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Er is een foutje in de walktrough bij de missie home invasion van ryder hier moet je dingen uit een huis stelen alleen op de walktrough staat hoe je de missie robbing uncle sam moet doen dus die staat nu dubbel B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 mooi gedaan , als je hulp nodig hebt met de sprays op te sommen enz , vraag laar effe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 De walkthrough is geupdate. Alle Los Santos missies staan nu online. DenTheMen, bedankt voor het wijzen op de fout. Zulke mensen hebben we nodig. De site is tevens niet alleen voor de walkthrough. Binnenkort kun je er ook de FAQ, Secrets, Collectables, etc. vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 alsjeblieft chironu Kan ik misschien helpen met de walktrough door secrets proberen te ontdekken of iets anders want ik help graag en vooral als het om dingen gaat die ik dan in gta uit moet zoeken zoals secrets dus als ik secrets uitzoek zal ik natuurlijk wel zorgen voor een screen van een kaartje met aangegeven waar het is en natuurlijk screens van het ding zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 alsjeblieft chironu Kan ik misschien helpen met de walktrough door secrets proberen te ontdekken of iets anders want ik help graag en vooral als het om dingen gaat die ik dan in gta uit moet zoeken zoals secrets dus als ik secrets uitzoek zal ik natuurlijk wel zorgen voor een screen van een kaartje met aangegeven waar het is en natuurlijk screens van het ding zelf Je kunt ons op dit moment helpen met het zoeken naar Easter-Eggs in het andere forum. Voor de rest heb ik alles al klaar op papier staan, moet alleen nog omgezet worden in de PC. *Update* Wie heeft er behoefte aan een vehicles-list? Met plaatjes natuurijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ok dan zal ik gaan zoeken naar easter eggs ik laat je wel weten als ik bewijs vind van een easteregg met screenshots enzo leuk idee een zo'n lijst van cars met plaatjes doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L-Yah Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 In de walktrough van de missie Just Business staat dat als je op die moter zit je een AK47 heb, maar ik moet het doen met een uzi en het lukt mij dus niet :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Walkthrough Updated Zowel de Los Santos als de Countryside Missions staan erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 *Update*Wie heeft er behoefte aan een vehicles-list? Met plaatjes natuurijk. Dat zou wel heel erg leuk zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 die eatern eggs zijn leuk vooral die gast met de moterzaag en een carlist zou wel mooi zijn met waar ze zijn te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 alsjeblieft chironu Kan ik misschien helpen met de walktrough door secrets proberen te ontdekken of iets anders want ik help graag en vooral als het om dingen gaat die ik dan in gta uit moet zoeken zoals secrets dus als ik secrets uitzoek zal ik natuurlijk wel zorgen voor een screen van een kaartje met aangegeven waar het is en natuurlijk screens van het ding zelf Je kunt ons op dit moment helpen met het zoeken naar Easter-Eggs in het andere forum. Voor de rest heb ik alles al klaar op papier staan, moet alleen nog omgezet worden in de PC. *Update* Wie heeft er behoefte aan een vehicles-list? Met plaatjes natuurijk. misschien wel interesant voor de mensen die het spel nog niet hebben en toch al een paar voertuigen willen zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 (bewerkt) alsjeblieft chironu Kan ik misschien helpen met de walktrough door secrets proberen te ontdekken of iets anders want ik help graag en vooral als het om dingen gaat die ik dan in gta uit moet zoeken zoals secrets dus als ik secrets uitzoek zal ik natuurlijk wel zorgen voor een screen van een kaartje met aangegeven waar het is en natuurlijk screens van het ding zelf Je kunt ons op dit moment helpen met het zoeken naar Easter-Eggs in het andere forum. Voor de rest heb ik alles al klaar op papier staan, moet alleen nog omgezet worden in de PC. *Update* Wie heeft er behoefte aan een vehicles-list? Met plaatjes natuurijk. misschien wel interesant voor de mensen die het spel nog niet hebben en toch al een paar voertuigen willen zien en voor de import en export want daar zijn ook vaak vragen over Bewerkt: 16 november 2004 door victor88 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 List met auto's is echt een heel goed idee... je hebt wel die ene kaart die je overal ziet, maar daar staan die namen allemaal door elkaar... lekker handig gedaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pimpster Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 hele fijne loopdoor ik ben nu net in SF aangekomen,ja ik ben sloom,maar ik geniet van t spel B) ik wacht nu op de walkthrough van San Fierro.... verder hele goede walkthrough,hier heb je wat aan!! en een voertuigenlijst zou wel fijn zijn lijkt me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.