Jump to content

Externe Walktrough


Chi

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timotees

    14

  • Chi

    8

  • BrokenTable

    7

  • CokeYoki

    7

De walkthrough is geupdate. Alle Los Santos missies staan nu online. DenTheMen, bedankt voor het wijzen op de fout. Zulke mensen hebben we nodig.

De site is tevens niet alleen voor de walkthrough. Binnenkort kun je er ook de FAQ, Secrets, Collectables, etc. vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

alsjeblieft chironu ;)

Kan ik misschien helpen met de walktrough door secrets proberen te ontdekken of iets anders want ik help graag en vooral als het om dingen gaat die ik dan in gta uit moet zoeken zoals secrets dus

als ik secrets uitzoek zal ik natuurlijk wel zorgen voor een screen van een kaartje met aangegeven waar het is en natuurlijk screens van het ding zelf

Link to comment
Delen op andere websites

alsjeblieft chironu ;)

Kan ik misschien helpen met de walktrough door secrets proberen te ontdekken of iets anders want ik help graag en vooral als het om dingen gaat die ik dan in gta uit moet zoeken zoals secrets dus

als ik secrets uitzoek zal ik natuurlijk wel zorgen voor een screen van een kaartje met aangegeven waar het is en natuurlijk screens van het ding zelf

Je kunt ons op dit moment helpen met het zoeken naar Easter-Eggs in het andere forum. Voor de rest heb ik alles al klaar op papier staan, moet alleen nog omgezet worden in de PC.

*Update*

Wie heeft er behoefte aan een vehicles-list? Met plaatjes natuurijk.

Link to comment
Delen op andere websites

alsjeblieft chironu ;)

Kan ik misschien helpen met de walktrough door secrets proberen te ontdekken of iets anders want ik help graag en vooral als het om dingen gaat die ik dan in gta uit moet zoeken zoals secrets dus

als ik secrets uitzoek zal ik natuurlijk wel zorgen voor een screen van een kaartje met aangegeven waar het is en natuurlijk screens van het ding zelf

Je kunt ons op dit moment helpen met het zoeken naar Easter-Eggs in het andere forum. Voor de rest heb ik alles al klaar op papier staan, moet alleen nog omgezet worden in de PC.

*Update*

Wie heeft er behoefte aan een vehicles-list? Met plaatjes natuurijk.

misschien wel interesant voor de mensen die het spel nog niet hebben en toch al een paar voertuigen willen zien

Link to comment
Delen op andere websites

alsjeblieft chironu ;)

Kan ik misschien helpen met de walktrough door secrets proberen te ontdekken of iets anders want ik help graag en vooral als het om dingen gaat die ik dan in gta uit moet zoeken zoals secrets dus

als ik secrets uitzoek zal ik natuurlijk wel zorgen voor een screen van een kaartje met aangegeven waar het is en natuurlijk screens van het ding zelf

Je kunt ons op dit moment helpen met het zoeken naar Easter-Eggs in het andere forum. Voor de rest heb ik alles al klaar op papier staan, moet alleen nog omgezet worden in de PC.

*Update*

Wie heeft er behoefte aan een vehicles-list? Met plaatjes natuurijk.

misschien wel interesant voor de mensen die het spel nog niet hebben en toch al een paar voertuigen willen zien

en voor de import en export want daar zijn ook vaak vragen over

Bewerkt: door victor88
Link to comment
Delen op andere websites

hele fijne loopdoor :D ik ben nu net in SF aangekomen,ja ik ben sloom,maar ik geniet van t spel B) ik wacht nu op de walkthrough van San Fierro.... :)

verder hele goede walkthrough,hier heb je wat aan!! en een voertuigenlijst zou wel fijn zijn lijkt me

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...