TubS Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 binnenkort heb ik eindelijk mijn tv kaart, dan zal ik eens mooie screens gaan maken van easter eggs ook natuurlijk :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Ik wil wel helpen voor de vehicles list Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Handig, maar ik ben nu de walktrough voorbij gegaan:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 ik ook wanneer komt er een walktrough opdate van San Fierro...zou wel handig zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 wanneer komt de rest? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 (bewerkt) AsSoonAsPossible Bewerkt: 23 november 2004 door Hayate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
redcat Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 hey, de walktrough is echt heel fijn. maar wanneer komt SF erbij en waarom kan ik hem nu niet meer gebruiken :huh: de link doet het niet eastern egs ook al niet ! toffe site redcat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 da had k al gelezen mijn mening daarover:goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 goed gedaan maar ik wil de missies zien van san fierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 chironu the best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 je zei net dat je 100% akkoord ging bij het spamtopic en nu spam je zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtarocks Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 wanner komt san fierro want kom met een missie van cj niet verder als je agter die vrouw aan moet rijden en dan moet zorgen dat dr banden lek gaan met die spijkrematjes :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 wanner komt san fierro want kom met een missie van cj niet verder als je agter die vrouw aan moet rijden en dan moet zorgen dat dr banden lek gaan met die spijkrematjes :angry: Geduld! Als je niet uit een missie komt kan je het ook in het forum vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Hey Joriz ik wil wel helpen met die walktrough is dat mogelijk?? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Ik zou graag die misssies weten van san fierro want ik zit al in de rijschool de 12 de test echt vreselijk moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.