love the gang Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 ik wil ook helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 ik wil ook helpen als je iets aan een post wilt toevoegen kun je daarvoor de EDIT-knop gebruiken ipv. 2 berichten achter elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) zou je telkens een datum kunnen geven wanneer je hem gaat updaten want dan kan ik alvast aftellen want ik zit nou vast met een missie, na die heliopter die je moet neerknallen in san fierro en ik wil graag weten of ik al bijna uit san fierro ben Bewerkt: 19 december 2004 door timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 zou je telkens een datum kunnen geven wanneer je hem gaat updaten want dan kan ik alvast aftellen want ik zit nou vast met een missie, na die heliopter die je moet neerknallen in san fierro en ik wil graag weten of ik al bijna uit san fierro ben Chironu, de maken van de walkthrough, heeft wat problemen met z'n PC. Voor oud en nieuw zou er zover ik weet nog wel een update zijn. Je moet alleen nog missie Yah-Ka-Boom-Boom (aangenomen dat je The Dan Nang Thang van Woozie al hebt gedaan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CokeYoki Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Goedendag, Ik moet zeggen dat ik dit een erg leuke site vind. Ben vandaag voor het eerst, heb het namelijk zeer druk op het werk, uche uche. Als ik zie hoever mensen al zijn begin ik mezelf af te vragen wat ik fout doe. Ik moet nu fijn de missie van Big Smoke doen, *Just Business* en ik ga lekker traag. Wat me opvalt is dat velen erg ongeduldig zijn, speel het spel relaxt en je komt vanzelf verder. Ik ben lekker over de daken aan het toeren (lopend, klimmend etc.) Wat me opvalt is de hoeveelheid wapens die je daar vind. Wat ik alleen jammer vind is dat iedereen het over de diverse scholen hebt :unsure: , ik vraag me nu af; Ben ik nu zo dom offuh zijn jullie zo goed (ajb geen antwoord op het laatste geven ). Graag zou ik willen horen welke scholen, behalve de sportschool dan, zich waar bevinden. Groet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 (bewerkt) bedankt broken table nu weet ik tenminste waarom het zo gaat en ik heb die missie al uitgespeeld, ik heb net een monstertruck race gedaan in de woestijn. (jammer van chironus PC) timotees Bewerkt: 20 december 2004 door timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 coke yoki, ik weet het niet zo goed hoor maar de driving school is in san fierro, de boat school is en de woestijn( dessert) maar voor de rest weet ik het nog niet. succes (ik weet het "just bisnis" is een rot missie ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Graag zou ik willen horen welke scholen, behalve de sportschool dan, zich waar bevinden. hier kun je de scholen vinden. LET OP: sommige screens bevatten spoilers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CokeYoki Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 @Timotees, dank je wel voor je reactie. En inderdaad Just Business sucks. @Broken Table <shame on me> Later op de dag ben ik deze tegengekomen en ben vergeten dit onderwerp aan te passen. Beide alsnog bedankt. Vanavond weer niks opgeschoten :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 cokeyoki ik weet nu ook dat de pilot school ook in de woestijn is en die moet je kopen voor $80.000. de motor school krijg je als je de pilotschool hebt uitgespeeld, de motor school zit in las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CokeYoki Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Dank voor het uitzoeken. Ik kan nog niet de dessert in. Ennuh, 80.000 dollartjes heb ik nu nog niet :rolleyes: Komt vanzelf wel, Groet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 coke yoki, ja het lijkt heel lastig om zoveel geld te krijgen maar als je in san fierro bent krijg je op een gegeven moment misies waarvoor je heel veel geld krijgt, succes, timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 nou ik hier toch ben: hoe staat het met chironus p.c.? timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CokeYoki Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 @timotees Als je nog in LS bent (Zoals ik) en je gewoon die dealers te pakken neemt krijg je ook veel geld. Zit nu op de 50.000 en moet nog naar countryside. Dit slome tempo bevalt wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 timotees hoe vaak ga je nog dubbelposten je heb een edit knopje als je er wat aan wilt veranderen of bij zetten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.