Jump to content

Externe Walktrough


Chi

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timotees

    14

  • Chi

    8

  • BrokenTable

    7

  • CokeYoki

    7

zou je telkens een datum kunnen geven wanneer je hem gaat updaten want dan kan ik alvast aftellen ;)

want ik zit nou vast met een missie, na die heliopter die je moet neerknallen in san fierro en ik wil graag weten of ik al bijna uit san fierro ben

Bewerkt: door timotees
Link to comment
Delen op andere websites

zou je telkens een datum kunnen geven wanneer je hem gaat updaten want dan kan ik alvast aftellen ;)

want ik zit nou vast met een missie, na die heliopter die je moet neerknallen in san fierro en ik wil graag weten of ik al bijna uit san fierro ben

Chironu, de maken van de walkthrough, heeft wat problemen met z'n PC. Voor oud en nieuw zou er zover ik weet nog wel een update zijn.

Je moet alleen nog missie Yah-Ka-Boom-Boom (aangenomen dat je The Dan Nang Thang van Woozie al hebt gedaan)

Link to comment
Delen op andere websites

Goedendag,

Ik moet zeggen dat ik dit een erg leuke site vind.

Ben vandaag voor het eerst, heb het namelijk zeer druk op het werk, uche uche.

Als ik zie hoever mensen al zijn begin ik mezelf af te vragen wat ik fout doe.

Ik moet nu fijn de missie van Big Smoke doen, *Just Business* en ik ga lekker traag. Wat me opvalt is dat velen erg ongeduldig zijn, speel het spel relaxt en je komt vanzelf verder.

Ik ben lekker over de daken aan het toeren (lopend, klimmend etc.) Wat me opvalt is de hoeveelheid wapens die je daar vind. :D

Wat ik alleen jammer vind is dat iedereen het over de diverse scholen hebt :unsure: , ik vraag me nu af; Ben ik nu zo dom offuh zijn jullie zo goed (ajb geen antwoord op het laatste geven ;) ).

Graag zou ik willen horen welke scholen, behalve de sportschool dan, zich waar bevinden.

Groet

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt broken table

nu weet ik tenminste waarom het zo gaat en ik heb die missie al uitgespeeld, ik heb net een monstertruck race gedaan in de woestijn.

(jammer van chironus PC)

timotees

Bewerkt: door timotees
Link to comment
Delen op andere websites

coke yoki,

ik weet het niet zo goed hoor maar de driving school is in san fierro, de boat school is en de woestijn( dessert) maar voor de rest weet ik het nog niet.

succes

(ik weet het "just bisnis" is een rot missie :D )

Link to comment
Delen op andere websites

@Timotees, dank je wel voor je reactie. En inderdaad Just Business sucks.

@Broken Table <shame on me> Later op de dag ben ik deze tegengekomen en ben vergeten dit onderwerp aan te passen.

Beide alsnog bedankt.

Vanavond weer niks opgeschoten :o

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...