Timotees Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 (bewerkt) heb je er wat op aan te merken? als je dat dan vind zet het dan als een persoonlijk bericht neer timotees Bewerkt: 25 december 2004 door timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 hee mensen ik heb een site gevonden met de missies Los Santos, Countryside San Sierro, Desert en Las Venturas. Het is wel in het engels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 hee mensen ik heb een site gevonden met de missies Los Santos, Countryside San Sierro, Desert en Las Venturas.Het is wel in het engels. Lekker dan vertaalmachine over heen gooien en klaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CokeYoki Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Diegene die beweert dat de race (countryside) simpel is mag mijn geheugenkaart lenen. Mensen kinderen, aaaarrrrrrrrrrghhhhhh, kwor gek. Maarruh het blijft leuk. Er wordt gezegd dat je de tanker moet hebben :o . Kom er nergens een tegen. We blijven zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 coke yoki je moet die race gewoon met een rancher doen en dan heel rustig blijven rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CokeYoki Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Joepie!!! Ik ben er doorheen, dacht je dat de eerste race van die chinees moeilijk was, jemig. Die 2e was echt erger. Maar ben in San Fierro, het grote geld nog niet gezien. Maar ja, afentoe naar LS en daar domweg een paar dealers op grove wijze van het geld verlossen of afentoe Cesar plezieren door een courier van de weg af te kneiteren werkt ook goed. ff een weekje rustig aan met de game, 'snachts rijden de agenten nog achter me aan :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bowies Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Licht da aan mij offe, ik kan alleen de eerste twee plaatsen aanklikken, niet san fierro, desert en las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bowies Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 hee mensen ik heb een site gevonden met de missies Los Santos, Countryside San Sierro, Desert en Las Venturas.Het is wel in het engels. slim ook, dat je dan ff die link erbij zet! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Licht da aan mij offe, ik kan alleen de eerste twee plaatsen aanklikken, niet san fierro, desert en las venturas Die delen van de walkthrough moeten nog gemaakt worden... slim ook, dat je dan ff die link erbij zet! Links naar andere sites zijn niet toegestaan, misschien is de link verwijderd door een mod (geen idee of dacht echt zo is, meestal zetten we dat er dan bij) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 bowies, meschien moet je de andere berichten even lezen want daarin staat dat er nog aan gewerkt word, of is dat teveel moeite voor je? timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Hier is Mijn Bijdrage aan deze walktrough !: Ik heb screenshots gemaakt van missies in Los Santos , Misschien kan de admin van de walktrough ze beoordelen of ze goedgenoeg zijn ? URL: http://home.deds.nl/~scannerlimburg/walktrough/ Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Hier is Mijn Bijdrage aan deze walktrough !:Ik heb screenshots gemaakt van missies in Los Santos , Misschien kan de admin van de walktrough ze beoordelen of ze goedgenoeg zijn ? URL: http://home.deds.nl/~scannerlimburg/walktrough/ Groetjes Beste als je de orginele screens (dus niet deze uitsnede) naar Chironu stuurt zal hij ze binnenkort wel toevoegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Oki Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 the game men, je hebt aardig wat mooie screenshots gemaakt, maar soms zie je niet zo goed het missie gedeelte, ik hoop dat je me snapt, want sommige "hoogtepunten" van een missie zie je niet zo goed. timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 BrokenTable zal verder gaan met de Walktrough. Hij gaat eerst Las Venturas doen, en dan San Fierro. Beetje onlogisch, maar dat maakt het voor BrokenTable makkelijker. Onze excuses dat de Walktrough lang niet is ge-update. BrokenTable zal morgen of overmorgen het werk aan de Walktrough hervatten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.