Jump to content

Externe Walktrough


Chi

Recommended Posts

Ik zal het kort houden dit keer, jullie zijn zo van me af. (Spreekwoordelijk gesproken, anders denkt iedereen weer dat ik gelijk de benenwagen neem)

Vanaf nu leidt ik de walkthrough niet meer. De man achter de walkthrough wordt Brokentable. Natuurlijk blijf ik op een laag pitje meedraaien en ben ik er (meestal) als Brokentable me nodig heeft. Verder denk ik dat Shyne ook nog assistentie kan leveren indien nodig.

Buiten het feit om dat mijn eigen PC nog steeds naar de knoppen is, is er nog een andere reden die tot deze actie heeft geleid. Ik noem geen namen, degenen die hier verantwoordelijk zijn weten.

Ik vraag jullie BrokenTable niet toe te voegen op MSN wanneer je specifieke vragen hebt over de Walkthrough. Hiervoor hebben we het PM systeem. Ik werd nogal vaak toegevoegd door leden die vragen hadden, maar daar heb ik mijn MSN niet voor. (Ik weet natuurlijk niet hoe het met BrokenTable zit.)

Verder blijft alles (denk ik) hetzelfde. Oh, en alsjeblieft, ga Brokentable niet af zitten rekenen als er toevallig een keer een spelfout in de FAQ zit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timotees

    14

  • Chi

    8

  • BrokenTable

    7

  • CokeYoki

    7

ik zal proberen broken table niet gelijk te wurgen bij elk spelfoutje :puh:

Dank je, maar anders zou ik terugwurgen (wat een woord) hoor :-)

@Brokentable, als ik moet helpen vertalen wil ik dit doen, ik hoor het wel.

De missie beschrijvingen maken we zelf dus hoeft niet vertaald te worden.

De walkthrough is inmiddels geupdate met de meeste info van het plattegronden forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Yes de pagina met FAQ is eindelijik aangepast en het was dan ook de moeite waard.

Dank je wel gtagames voor de inspanningen.

EDIT by BrokenTable: deze post stond in een eigen topic: deze is samengevoegd met het Externe Walkthrough topic

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De walkthrough is inmiddels uitgebreid met plattegronden van de vaste lokaties van voertuigen.

Er is momenteel nog geen onderscheid gemaakt tussen lokaties van export voertuigen (deze staan er dus aleeen tijdens de export-missie) en plaatsen van voertuigen welke pas na een bepaalde missie er komen te staan.

Het kan dus zijn dat een voertuig niet op de opgegeven lokatie staat! Graag geen PM's hierover :-). Er komen straks verschillende kleuren voor de verschillende type lokaties.

Een link naar de lokaties is te vinden onderaan de info pagina van het betreffende voertuigen. Als daar niet KLIK HIER staat is er geen vaste lokatie (bekend).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

de swattank is alleen te krijgen via de laatste missie( end of the line)

je moet hem dan heel snel in je garage zetten.

!gebruik voortaan de zoekfunctie!

timotees

p.s. het is big smoke, niet bog smoke :puh:

Bewerkt: door timotees
Link to comment
Delen op andere websites

Is het van het hele spel dat alle missies er in staan of nog niet allemaal.

Hey hoe Krijg Je Die ene SWAT TAnk van DIe missie Van Bog Smoke :huh:

Door gebruik te maken van de zoekfunctie. Die zit er niets voor niets...

(graag weer ontopic verder)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...