White Gold Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Hey, ik ben Stefan van de MTA, SA-MP clan. Wij zijn buiten het spelen van MTA en SA-MP begonnen met een nieuw eiland voor GTA SA. Nee niet de zoveelste TC wij willen het liefst samen werken met de Mahari Islands .Ik zal zorgen dat het eiland helemaal geperfectioneerd wordt. Ons eiland zal vooral bestaan uit Vliegdingen, politiebureaus en alles wat met autoriteiten te maken hebt. De oude informatie met wat screens (niet ingame) is hier te vinden: KLIK HIER:D Het heeft nog een andere naam maar dat geeft niet. Screens volgen nog in de komende dagen:D Greetz, DFT Reageren
KC MTA Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 tis hier met KC QUIPOR ik maak ook items voor op het island en we zijn al goed bezig Reageren
Puma Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Laat eens wat screens zien dan als jullie vinden dat jullie zulke goede models maken . Edit: en ojah perfectie is ook niet alles (ja ok wel belangrijk maar) het gaat om de KWALITEIT van de models kijk als jullie models een paar losse dozen met een droge texture eroverheen gegooid zijn: het feest gaat niet door. Nogmaals: laat wat screens zien en we zien wel! Bewerkt: 27 september 2006 door Puma Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Euhm puma ze staan op dat forum waarvan ze de link hebben gegeven Reageren
Puma Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Ojah ff kieke of het wat is . BTW: als jullie beetje goed zijn in MTA wil ik wil eens een war tegen jullie voeren . Mijn clan is C4L maja ik mag hier geen reclame over maken pm me maar hierover als je het wat vind. Bewerkt: 27 september 2006 door Puma Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Euhm tja ik denk dat ik me nu als leider mag stellen van mahari islands en euhm... Tja je models vind ik nog niet zoals ze moeten zijn...dus tja Maar tja heel wat oefening baart kunst. Maar werk nog wat laanger met sketchup en je word misschien aangenomen. Reageren
Multipure5 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Yo ik zou graag mee wille doen Hier wat van mijn Knutsels http://img71.imageshack.us/img71/3665/sk8baaneo6.png http://img71.imageshack.us/img71/1429/houserk5.png http://img90.imageshack.us/img90/8755/halfpipeam3.png (beetje tegroot om gewoon te posten) Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Laat eens wat screens zien dan als jullie vinden dat jullie zulke goede models maken .Edit: en ojah perfectie is ook niet alles (ja ok wel belangrijk maar) het gaat om de KWALITEIT van de models kijk als jullie models een paar losse dozen met een droge texture eroverheen gegooid zijn: het feest gaat niet door. Nogmaals: laat wat screens zien en we zien wel! Perfectie en kwaliteit komt op hetzelfde neer Reageren
White Gold Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ojah ff kieke of het wat is .BTW: als jullie beetje goed zijn in MTA wil ik wil eens een war tegen jullie voeren . Mijn clan is C4L maja ik mag hier geen reclame over maken pm me maar hierover als je het wat vind. >>> Door Matiscus: Het is verboden reclame te maken op dit forum. <<< ONTOPIC: je doet mee multipure. Reageren
Multipure5 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ojah ff kieke of het wat is . BTW: als jullie beetje goed zijn in MTA wil ik wil eens een war tegen jullie voeren . Mijn clan is C4L maja ik mag hier geen reclame over maken pm me maar hierover als je het wat vind. OFFTOPIC: Maak een forum aan op onze site:D, ONTOPIC: je doet mee multipure. thx Reageren
Multipure5 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Hier plaatje van een knutsel. Nog niet af Reageren
White Gold Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) Lol, kerk, wil je er een begraafplaats naast maken voor omgekomen soldaten van het DFT?? HIer nog wat vorderingen van het eiland: parkeerplaats, villa aan het strand, DFT stuntpark Bewerkt: 29 september 2006 door Stefantjuh Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ziet er leuk uit Stefantjuh Alleen die letters 'DFT' bijd e skatebaan zijn wat minder.. Reageren
White Gold Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Waarom zijn die wat minder? Reageren
SWYV Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 misschien de kleuren? of de vorm van de "D" ziet best raar uit jij kun is een blok maken dan de ARC nemen en mooier vorm maken dan verdikken en voila mooier D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.