White Gold Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Jah, ik snap t, de skatepark is momenteel weggehaald omdat het geen goede plek ervoor was, ik ga eerst een normale wijk maken en dan een park met het skatepark:D Reageren
SWYV Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 ik weet niet of jij dat al wete over Sketchup models, er mogen totaal geen paarse vlakken zichtbaar Reageren
White Gold Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Dat wordt allemaal nog opgevuld wees maar niet bang:D, ik zoek nog iemand die dit eiland ingame kan zetten om het te bekijken, zelf kan ik dat niet.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ikke Ikke Ikke ik wil hem wel ingame zetten. Hier heb ik nog een screentje van een simpel model gemaakt in sketchup Reageren
White Gold Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Als je dat zou willen graag:D:D, en je doet mee:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.