mickey Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Hey, Ik overweeg om een PSP te kopen. (o.a. voor LCS en VCS) Mijn vraag is: Zal ik dit doen en zo ja: Welk pack raden jullie me aan? (Back pack, Value pack of Giga pack) En zal ik hem kopen in combinatie met een game? Alvast Bedankt, Mickey Reageren
Ikkes Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Ik kan je het volgende aanraden: Aangezien de PSP Giga pack (bijna) nergens meer te koop is zou ik als ik jou was het Valuepack+ 1 Gigabyte kopen. Deze is onder andere te koop bij de Bart Smit voor €250,- . Ik kan je de 1 GB aanraden omdat je dan ook muziek en filmpjes op je PSP zetten naast alleen Savegames. Als je dit packet koopt houdt dat wel in dat je er geen game bij krijgt. Dus dan is de keuze voor jou: 1 GB(Ruim €50,-) of een spel gratis( €50,-). Als ik jou was zou ik dan voor de 1 GB gaan omdat je daar uiteindelijk meer aan heb. Succes ermee, Ikkes PS. De PSP is zelf ook ten zeerste aan te raden. Het is een erg fijn ding waar je veel plezier aan kan beleven. Ik heb er net ook 1 en ik ben er super blij mee . Bewerkt: 27 september 2006 door Ikkes Reageren
Dynamic Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Ik raad je een Value pack aan. Dit pack heb ik en me broer zelf ook en je krijgt er 1GB Ruimte bij of een gratis spel. je krijgt er ook een USB Kabel bij en een polsbandje. Zeer handig dus. Dynamic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.