koetje Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Jezus klote... Ik heb Supply Lines van Zero echt al 10 keer geprobeerd. Na 5 keer proberen ging ik de raad van de WIKI opvolgen: * Bij het dichts bij zijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. * Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. * Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (bij standaard controls de W). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. Maar helaas, bij de motor kan ik er moeilijk recht achter zitten. Bovendien stappen ze af en schieten op mij. Dat is ook meestal het punt waarop ik in de fik vlieg met me vliegtuigje. Dusz, iemand nog andere, goed bruikbare tips? Bewerkt: 27 september 2006 door koetje Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Nou, ik heb denk ik wel een aantal tips. Als je er echt veel moeite mee hebt en je hebt behoorlijk veel irritatie kun je het even overslaan. Ik verklap je maar vast, later in het verhaallijn kom je een vliegschool tegen. Daar leer je goed vliegen, leren schieten met vliegtuigen enzovoort. Als je die haalt kun je veel beter vliegen en deze missie gemakkelijker halen. De Zero missies zijn niet nodig om verder in het spel te komen, dus zou je die later kunnen doen. Ook kun je gewoon als je ze vermoord meteen omkeren, je houd de schietknop ingedrukt en dan ga je er wat op richten. Dan vliegt vanzelf de boel in de fik. Dat is hetzelfde geval met die motor met die 2 personen erop. Vlieg er gewoon achter, of land erachter en houd de schietknop ingedrukt. Gewoon hard indrukken zodat je gewoon de boel platmaait. Zo kun je motors en de busjes wel opblazen. Ook kun je wat rijden, laag bij de weg en als je dan wat ziet schiet je gewoon er veel op. Dit is eigenlijk meer een aanvulling op die andere manier, maar dat is wel zo'n tip. Dat zweven is eigenlijk een onzin tip, je zweeft, maar je gaat veel minder vooruit. Probeer gewoon op de weg te landen en de hele tijd gewoon gas te geven. Als je dan je doel berijkt hebt dan erachter landen en vol gas. Misschien beetje herhaling, maar zo moet het wel. Als laatste heb ik nog wel een tip. Een filmpje (PS2 filmpje/XboX filmpje), misschien als je die kijkt weet je hoe het gaat, gaat het makkelijker en dan kun je hem gemakkelijk halen. Verder is het ook een questie van veel oefenen. Hoe meer je oefend hoe makkelijker het vliegen is. Dan haal je op den duur ook de missie wel. Dus ook een beetje geduld is van deze missie vereist, omdat je voor het eerste met vliegen in contact komt. Mocht dat niet lukken, dan kun je het savegame aanvraag forum (als je eht spel natuurlijk op de PC hebt) gebruiken. Dan kun je een nieuw topic aanmaken ed. Zelf halen is natuurlijk leuker, ik hoop dat het lukt en dat je wat aan deze tips hebt. Succes! Edit: SummerBase, lieve schat. Nix aan te doen. Ik verveel me vandaag verrot, morgen ga ik nieuwe games kopen en/of downloaden! En natuurlijk, de inhoud. Snel maar effectief is jou motto toch? Die is goed, snel en veel fouten is natuurlijk fout. Typecurses doet ook wonderen, daar staan ook zulke motto's onder. Want netheid moet je leren, snelheid komt vanzelf! Bewerkt: 27 september 2006 door Ruurd31 Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Hoi Koetje: Ik snap enigzins je probleem, maar voor deze missie zijn er niet echt tips te verzinnen. Ik kan wel even vertellen hoe ik het altijd doe en natuurlijk met goed resultaat. Als ik dus begin vanaf Zero zijn gebied dan neem ik de dichtsbijzijnde tegenstanders en ga er gewoon rustig achteraan vliegen; Ondertussen blijft je sproeikop van het wapen op het vliegtuigje gewoon door gaan zodat de kogels automatisch naar het voertuig des onheils gaan. Dit kan zowel bij de auto als bij de motor. Je moet gewoon zorgen dat je ze op een lang recht stuk treft, maar dat kan je natuurlijk op de map uitstippelen. Over de missie zelf: Je moet gewoon de couriers vermoorden of je dit nou doet met de sproeikop of met de propellors voorop het vliegtuigje; Dat maakt eerlijk gezegt helemaal geen fluit uit, maar let op want je moet het wel binnen een bepaalde tijd doen. Niet zo zeer een tijd, maar wel de benzine van het vliegtuigje is die op dan is de missie ook gefaald. Mocht dat problemen op leveren dan kan je het beste gewoon een soort van route uit stippelen en vooral: Je moet goed kunnen vliegen en daarnaast moet je zo rustig mogelijk blijven. Over het vliegen kunnen we heel duidelijk zijn en daar kan ik maar één logische beredenering op geven. Oefening baart kunst zeggen ze wel eens en daar ben ik het persoonlijk mee eens, want in het begin kon ik het ook voor geen meter, maar na het vele oefenen ging het alsmaar beter. Probeer vooral ook tijdens het vliegen de muis niet aan te raken, want dat kan voor problemen zorgen. Verder is het gewoon rustig blijven en als ze afstappen je vliegt gewoon weer een rondje en je vliegt recht op ze af en dood zijn ze, want ze zijn geen partij tegen jou. Dit wou ik er even over zeggen: Het is niet moeilijk, maar het vergt wel wat oefening. Veel succes en mocht het nog niet werken dan kun je hem aanvragen in het 'Savegame aanvraag forum' of je vraagt het nogmaals hier. Edit: Ruurd is weer terug dus hij is me natuurlijk weer voor! Edit 2: Lol, Ruurd geeft helemaal niks hoor. Maar soms is het wat irritant: Maar het gaat toch om de persoon met de vraag niet om wie het eerste of het laatste is? Edit 3: Kennis is inderdaad de hoogste prioriteit, maar daarnaast is snelheid mooi mee genomen, maar goed je bent te snel voor mij. Bewerkt: 27 september 2006 door SummerBase Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Jezus klote...Ik heb Supply Lines van Zero echt al 10 keer geprobeerd. Na 5 keer proberen ging ik de raad van de WIKI opvolgen: * Bij het dichts bij zijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. * Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. * Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (bij standaard controls de W). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. Waarom vliegen als je ook rijden kan? Als je niet goed kan vliegen kun je het best met je vliegtuigje over de weg rijden. Dit zou ik doen voor die 3 targets bij jou in de buurt. Er zijn dan nog 2 anderen aan de andere kant van de stad, probeer daar heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot. Als je met je vliegtuig gaat rijden, rijd dan net zolang achter hem aan totdat je achter hem staat. Pas dan open je het vuur, als je dichterbij staat is je accuraat groot en dat betekent dat de auto's eerder en meer schade oplopen. Bij het busje en de fietser in de buurt van jou, hoef je slechts een keer te schieten. Ze zullen dan uit en van hun voertuig afstappen. Wat dus betekent dat je niet meer op hun voertuigen moet letten, maar enkel op hen. De vliegschool is ook slim om het eerst te doen. Hiermee krijg je het vliegen een beetje onder de knie. De Zero missies hoef je niet te doen om bij de vliegschool te komen, dus laat deze dan achterwege. Als je toch besluit te gaan vliegen, vlieg dan niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner. Deze missie is niet voor de 100% en heeft geen betrekking op de missies van de Storyline. Je kan dus ook zeggen ik speel eerst de storyline en dan als ik het vliegen een beetje onder de knie hebt probeer ik het nog eens een keer. Wil je hem toch gedaan krijgen, maar lukt het niet. Vraag dan even of iemand anders hem voor je wil halen. Dit kun je doen in het savegame-aanvraag forum. Vergeet dan niet je savegame te uploaden, dit kan via jou persoonlijke bijlagen. Reageren
koetje Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Nee die savegame is geen optie, ik wil helemaal zelf de 100% (uiteindelijk) halen. Ok over de weg rijden gaat dus niet, ik kan niet sturen met de wieltjes. Als ik wist hoe dit moest, had ik m wel gehaald denk ik. Dusz, kan het? zo ja hoe? Anyhow, thnx voor de tips, zal het morgen weer proberen. Niet nu want ik ben er eventjes schijtziek van. Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Opzich zou je dat kunnen doen, maar persoonlijk raad ik je dat neit echt aan, want Ruurd had je dat wel verteld, maar als ik me niet vergis heeft hij niet verteld hoe je dan rijdt. Nou als je dat echt wilt dan zal ik je dat wel even snel uitleggen. Je kan als het waren sturen op het land met de toetsen Q voor Links en E voor rechts. Maar let wel op dit vliegtuig is erg kwetsbaar dus een beschadiging of een explosie is niet uit te sluiten bij dit soort dingen. Je kan gewoon rustig aan de missie gaan halen zonder stressen of wat dan ook. Je moet gewoon leren vliegen. Zoals ik zei ik bakte er ook geen ené moer van toen ik net begon, maar na een poosje begon ik het té begrijpen. Maar ik raad je nogmaals gewoon aan om niet op het land te gaan schieten, maar je kan het vliegtuig wel tijdelijk op de grond te zetten om een auto die je moet exploderen naar de klote te sproeien als je begrijpt wat ik bedoel. Nochtans ik wens je veel succes en keep it cool gewoon rustig aan blijven gaan en lees nog eens de tips in dit topic door, want dan kom je een heel eind. En als je de savegame aanvraagt in het 'savegame aanvraag forum' dan kun je ook vragen of ze geen cheats gebruiken en dan maakt het compleet niks uit, want als één van de vaste savegamers het doen dan komt alles in orde. Nogmaals veel succes en ga het nog maar eens proberen! Reageren
Proximitus Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 als je over de weg rijd, moet je wel goed op de "actieknop" letten. heb al menig maal gehad dat ie, ipv "druk op ctrl voor schieten" aangeeft: "druk op ctrl voor zelfvernieteging" dan explodeert je vliegtuigje en einde missie.. vond ik niet echt leuk Reageren
Whitedeath Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 ik had het zelfde probleem maar naar een paar x snapte ik in eens hoe het moest(de 7e x ) land gewoon voor die lui zodat ze niet door rijd en schiet ze dan gewoon vol overhoop en draai some een klein beetje bij als ze toch opzij gaan (toen ik het zo deed lukte het makelijk en had nog 60% brandstof toen ik de missie gehaalt had Reageren
Bassiej Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 ik weet niet wat je settings zijn, maar de staat default op 'flying with mouse: on'. Als je dat uit zet en met je toetsenbord allees doet is het al veel makkelijker.. (misschien had het al anders ingesteld maar je weet nooit.. ) GL Reageren
koetje Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Zoals beloofd heb ik vandaag jullie tips meegenomen in het vliegtuig en tot mijn eigen verbazing heb ik hem IN ÉÉN KEER GEHAALD!! IK laat even zien hoe ik jullie tips en die uit de WIKI gebruikt heb: - Eerst ging ik in de settings kijken, ik zette de knop om muis te gebruiken tijdens het vliegen uit en WTF, FREE CAMERA - Ok, nu kwam ik al snel op de grond terecht dankzij mijn belabberde flying skills dus ik ging de tip opvolgen om met Q en E te gaan rijden. Het ging prima en heb er in de lucht ook nog veel aan gehad, deze controlls. - Ook de WIKI tip heb ik opgevolgd om niet te veel op W te drukken. Is best een aardig alternatief en je hoeft je nooit druk te maken om je fuel. Na dat was t wel. Thnx voor jullie hulp guys, speciaal die van SummerBase die mijn zowat altijd helpt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.