joshoon Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 hey, ik typ al jaaaaaren met 2 vingers en ik begin het zat te worden ik zou graag met 8 of 10 vingers willen typen. dus heb ik een typcursus nodig me vraag is dus: waar kan ik een gratis typcursus vinden op internet in flash of een software wat ik gratis kan downloaden ik zou er dankbaar voor zijn greetzzzz Joshoon Reageren
ikt Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ik heb even Dit (Klik!0 gevonden. Maar ik heb het geleerd met MTA, MSN, en GTAForum . Reageren
Jon-asses Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 hey,ik typ al jaaaaaren met 2 vingers en ik begin het zat te worden ik zou graag met 8 of 10 vingers willen typen. dus heb ik een typcursus nodig me vraag is dus: waar kan ik een gratis typcursus vinden op internet in flash of een software wat ik gratis kan downloaden ik zou er dankbaar voor zijn greetzzzz Joshoon Hey, Ikzelf heb op school in de lagere school leren typen met alle vingers. Dit is inderdaad veel handiger dan met 2 vingertjes te typen. Ik ben even op zoek geweest en ik kwam uit op deze 2 sites : Ten thumbs demo Gratis typcursus (je moet zelfs NIETS downloaden!) De rest was betalend, maar da's ook wat logisch he. Volgende keer zou je ook eens zelf kunnen zoeken op Google. Ook was dit een vraagje die in de Veuger helpdesk hoorde vind ik. Daar helpen je zo ook wel hoor! Reageren
Preddy Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Je kan evt ook naar wat demo'tjes kijken: (aangezien je zulke programma's niet zo snel gratis ziet) http://www.download.com/3120-20_4-0.html?t...se&tag=srch Nadeel is wel dat het engels is en soms aardig ver gelimiteerd. Evt test op internet: http://www.typingtest.com/contents/java/typetest/default.htm Bewerkt: 27 september 2006 door Preddy Reageren
joshoon Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 hey ik typ op dit moment met 10 vingers het is wel erg langzaam. ik ben veel aan het oefenen op http://www.laurens86.freeservers.com/main1.html bedankt lui greetzz Joshoon Reageren
Preddy Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Typen leert men niet in 1 dag hoor . Dat vereist oefening, je zult vanzelf zien dat het sneller gaat. Reageren
joshoon Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Typen leert men niet in 1 dag hoor . Dat vereist oefening, je zult vanzelf zien dat het sneller gaat. ja weet ik het gaat al ietsjes sneller dan gister Reageren
M4X Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ik typ al m'n hele leven erg snel met 2 vingers . Ik vind het niet nodig om met 10 vingers te typen, maar het is altijd handig veel suc6 ermee Reageren
joshoon Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 ja, ik kan ook super snel met 2 maar ik wil mischien op school in Handel/Administratie in dus moet ik het leren, maar toch leer je het daar ook zelf maar ik wil het nu al leren omdat het nog sneller is Reageren
Lampje Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Zoals wat andere ook al zeggen veel oefenen, En proberen af te leren 2 vingers te gebruiken en proberen om elke keer dat je typt zoveel mogelijk vingers te gebruiken, Ik gebruik ongeveer al sinds dat ik computeren bijna alle vingers, en heb geen curcus gedaan ofzo en typ veel sneller dan mensen die een curcus hebben gedaan Reageren
Phate Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Wel een beetje raar dat je na twee jaar nog steeds maar met twee vingers typt... Heb je niet de aandrang om die a net even met je pink aan te tikken of zoiets? Reageren
joshoon Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Wel een beetje raar dat je na twee jaar nog steeds maar met twee vingers typt... Heb je niet de aandrang om die a net even met je pink aan te tikken of zoiets? ik typ al me hele leven met 2 vingers Reageren
Damos Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Ik heb een cursus geha en heb erveel van opgestoken maar ben later toch weer (reuzesnel met 2 vingers gaan typen. Reageren
demontventoux Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Ik typ ook al heel lang met 2 vingers, en gaat echt wel goed. Ik heb een periode gehad dat ik oefende met 10 vingers (of op z'n minst 8 ), dat luktte wel, maar ging te traag...Dat werktte op m'n zenuwen en ben weer teruggestapt naar 2 vingers. Misschien leer ik ooit wel nogeens met 10 vingers... Als ik op m'n pensioen ben ofzo [/font] Reageren
W1ckeD Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Zoals wat andere ook al zeggen veel oefenen, En proberen af te leren 2 vingers te gebruiken en proberen om elke keer dat je typt zoveel mogelijk vingers te gebruiken, Ik gebruik ongeveer al sinds dat ik computeren bijna alle vingers, en heb geen curcus gedaan ofzo en typ veel sneller dan mensen die een curcus hebben gedaan Juist dit heb ik nou ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.