ikt Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 10 vingers pwnt zeker niet! Als je maat snel kunt typen is het goed Ik type ook met 10 vingers maar ik gebruik ze niet helenmaal goed Eigenlijk 6 want ik gebruik een paar andere vingers niet Reageren
joshoon Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 ik dus ook ik was ook aant oefenen laatst voor 10 ging best, maar het blijft langzaam en ja, begint op me zenuwen te werken en ik kan blind en super snel met 2 vingers en dus blijf ik daar nog wel even mee doorgaan ik leer het stax vanzelf wel op school in Handel/Administratie Reageren
nebu147 Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 tís natuurlijk handig om zo'n cursus te doen, ik heb het ook gedaan. het duurt wel fftjes, bij mij een half jaar, t'is wel een stuk handiger dan met 2 of één vinger te typen Reageren
joshoon Geplaatst: 13 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 laat die typcursus nu maar even zitten me vinger zit vanaf vandaag ff in verband me ringvinger er is met techniek op school een heel dik stuk hout onder me nagel komen helemaal volledig eronder helse pijn maar zal wel snel weer goe komen Cya Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.