Backsmash Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 hoi, als ik apparatuur zoals joystick, mp3 en printer wil installeren komt er een schermpje nieuwe hardware gevonden. ik volg dat schermpje maar hij installeert nooit. bij de printer gebuik ik de cd. je mag de kabel niet indoen totdat het programma het vraagt. als hij de kabel vraagt, en ik steek die er in krijg ik weer dat nieuwe hardware gevonden. als ik die volg krijg ik weer die fout en mislukt de installatie. als ik dat schermpje weg druk krijg ik dezelfde fout. wat moet ik nouw doen? Reageren
ikt Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Stop er gewoon alles in en volg de instalatie op de CD. Negeer het nieuwe hardware gevonden zooi en ga door met de instalatie van de CD. Lukt het niet kun je op het merk+type zoeken op Google. Dit zoek je dus als je printer een Lexmark Z24 is: Lexmark Z24 Drivers. En dan de links aanklikken met de merk van de maker van je printer, die zijn altijd goed. (www.lexmark.nl ofzo) Snap je? Reageren
Backsmash Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 en als dat niet helpt? Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Dat is een zeer lastig probleem, want een normale 'Microsoft Windows Xp' computer pakt hij standaard de nieuwe hardware waardoor de onderdelen goed werken. Veel hardware onderdelen zijn standaard al bruikbaar in Windows Xp, maar ga voor de zekerheid kijken of er ook drivers voor een desbetreffend hardware onderdeel is. Kijk zoals ikt al zei op de site's van de leverancieren en zoek naar de Drivers. Eerlijk gezegt geloof ik niet heel erg in deze methode, maar wel in de methode van een Cd/dvd-rom bij een product. Bijvoorbeeld een instalatie cd/dvd-rom. Maar een driver is een stuur programma en niet een instalatie programma als je begrijpt wat ik bedoel. Wat mij een logische oplossing lijkt is het instalatie proces handmatig starten dit kun je doen door de volgende handeling: 'Start > Configuratiescherm > Hardware'. Dan gaat de computer scannen op nieuwe hardware als hij die zelf niet ontdekt moet je de stuur programma cd-rom erin doen, maar over het algemeen moet Windows gewoon de normale MP3 spelers altijd pakken, want die zijn tegenwoordig zo standaard geworden. Dus je moet eventueel ook nog je Windows updaten, want dat kan ook nog wel eens voor wat probleem oplossingen zorgen. Verder is het een lastig probleem zonder een echt relatieve oplossing als ik het zo mag noemen, want vaak weten de mensen die je helpen zoals ik niet echt waar je het over hebt dus geef eens wat meer informatie of geef screens of informatie over je computer. En komt 'niet' zo met je probleem aanzetten zonde dat we uberhaupt de situatie echt in kunnen schatten nou heeft ikt je wel keurig geholpen en ik heb daar wat aanvulling op verzet, maar in het vervolg iets meer informatie geven. Natuurlijk kan dat nu altijd nog, want dan kan ik de zaak nader bekijken. Desalniettemin veel succes bij het oplossen van dit probleem; En lees ook nog eens de handleiding/gids door van het artikel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.