BWJoost Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Hallo dit is mijn eerste tut we gaan dit maken: We doen het zo: Ga naar file>new en maak een afbeelding van 400 bij 200 pixels Pak je brush tool en gebruik brush 1 Maak 3 lijnen van links naar rechts zoals hier (houd shift in als je een lijn gaat zetten): Kies een donker blauwe kleur ik gebruik kleur 370d9a vul met paintbucket het bovenste en het onderste vak Kies dan een een blauw paarse kleur ik heb kleur 7f48ce vul daarmee het 1 na bovenste vak. Kies dan een nog lichtere paars blauwe kleur ik heb a786dd en vul daarmee het overige vak het ziet er nu zo uit: Pak je smudge tool en smudge van de rechtsonderin golf boogjes van links naar rechts met een brush van ongeveer 36 px. zoals hier: pak dan je brush tool en maak de kleur wit en zet een dikke lijn onder het wazige paars blauwe ook 36 px groote. zoals dit: En smudge weer golf boogjes zoals hier: pak dan je brush tool en maak de kleur 5832ca en zet een dikke lijn onder het uitgeveegde witte deel ook 36 px groote zoals hier: En smudge de kleur een beetje naar onder en dan heb je dit: Dat was mijn eerste tut ik hoop dat je het leuk vond. Reageren
M4X Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Chille tut, probeer eens op het einde Filter->Distort->Wave en dan een beetje randomizen Mijn resultaat: Reageren
Ferre Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Vette tutorial, ook goed voor je eerste! Mijn resultaat (boven zit er nog een filtertje): Reageren
BWJoost Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ja dat ziet er wel tof uit ja thx john! leuk hoor ferre! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.