nick11123 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 ik weet het ik ben een beetje een n00b in het maken van site,s maar het lukt me niet om het voor elkaar te krijgen om een button te maken en der een link op te zetten die naar een andere pagina wijst kijk ik heb een knop maar ik wil het zo maken dat als je op die knop drukt hij dan naar een andere pagina gaat. dat lukt wel, maar als ik me site upload en ik druk dan op de button krijg ik een wit vlak ik kan wel gewoon van een tekst een hyperlink maken dat doet het dan gewoon. Maar om van een knop een hyperlink te maken lukt niet kan iemand mischien uitleggen hoe dat dan moet of wat voor code,s er moete in dat html enzo alvast bedankt
-Roy- Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Wees er zeker van dat de pagina waar hij naartoe linkt ook geüpload is. En misschien is hij wel wit omdat je er niets op hebt staan
Joriz Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 pak een boek uit de winkel of bibliotheek of google 2 seconde op Google! Zelfs op dit forum staat al voldoende uitleg. Als je die hebt gevolgd en een basis kennis HTML hebt en een echt probleem hebt mag je gerust een topic aan maken.
Recommended Posts