Jump to content

Xbox 360 is twee episodes rijker


LucasV

Recommended Posts

Rockstar Games, de onwikkelaar en Take Two Games, de uitgever hebben tijdens de X06 officieel bevestigd dat de versie van de vierde Grand Theft Auto op de Xbox 360 - wel te verstaan - twee exlcusieve episodes krijgt. De afleveringen zullen rondom de lancering te downloaden zijn op Xbox Live en voegt een flink aantal uur aan de speeltijd toe. Vermoedelijk zal er een klein prijskaartje aan hangen. Deze downloadbare content is niet verkrijgbaar op Sony's console, de PlayStation 3.

Bron: InsideGamer

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LucasV

    6

  • icep0wer

    6

  • brbgtaplayer

    3

  • Crifox

    3

Rockstar heeft vanavond officieel bevestigd dat de versie van de vierde Grand Theft Auto op de Xbox 360 - wel te verstaan - twee exlcusieve episodes krijgt. De afleveringen zullen rondom de lancering te downloaden zijn op Xbox Live en voegt een flink aantal uur aan de speeltijd toe. Deze downloadbare content is niet verkrijgbaar op Sony's console, de PlayStation 3.

Bron: InsideGamer

Inderdaad, ik lees het ook net, maar dan op Gamer.nl. Het is ook te lezen op Gamersnet.nl en ook nog eens op Gamez.nl. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft spreekt over: "best downloadable content experience ever" en "talking about hours of entirely new gameplay".

Dit gaat dus niet om een paar extra auto'tjes of skins. Nee, dit is groter. Ik denk dan ook dat dit wel eens mensen over de streep kan trekken om 'dat ene spel' toch maar voor de Xbox 360 te kopen. Of is dit 'exclusief' net zo exclusief als Grand Theft Auto: Liberty City Stories dat was voor de PlayStation Portable? Of net zo exclusief als Grand Theft Auto IV voor de Xbox 360, wat tijdens de persconferentie werd beweerd? Ik denk het niet, maar het zou kunnen.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Toch begint het nu helemaal aan te trekken om een Xbox 360 te kopen :puh:

Maar een episode, dat is in feite een nieuw deel.....

Zou je dan GTA V kunnen downloaden via xbox live? :?

Een episode is een aflevering dat uit zo'n 30 missies bestaat, tenminste zo was dat in Grand Theft Auto: San Andreas. Dat spel was verdeeld in de episodes Los Santos, Badlands, Sanfiero, Dessert, Las Venturas en Returing To Los Santos.

En nee, het spel zelf is niet te downloaden op Xbox Live.

Ik vraag me alleen af hoe 'exclusief' dit gaat worden...

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst zien hoor... Zou zo maar kunnen dat het na een paar maand ook nog even voor de PS3 en PC wordt gereleased. Content is er immers, dat is er om uitgebuid te worden. Zie ook o.a. release Vice City.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

De PS3 heeft toch echt een harde schijf, dus reken maar dat er binnenkort ook een uitbreidingsspel voor komt. net zoals bij Halo 2. Het is inderdaad exclusief dat je het kan downloaden, maar ik denk toch dat het zelf niet exclusief zal blijven.

En reken maar dat er wel een demo te downloaden valt via Xbox Live. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat GTA:IV content exclusief blijft voor Xbox360. en @ LucasV, de content download je op xboxlive en kan je dan dus nergens anders krijgen. Volgens mij heeft microsoft er ook zeker genoeg geld voor neergelegd en xboxlive leent zich er perfect voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Video X06 van YouTube

@Crifox: Misschien komt er later een bericht dat de content 'ook' voor de PlayStation 3 komt, of een paar maand later 'ook' op de PlayStation 3 verschijnt. Net zoiets als bij Grand Theft Auto IV tijdens Microsoft Press Conference en Grand Theft Auto: Liberty City Stories dat alleen tijdelijk exclusief was.

Link to comment
Delen op andere websites

g*dverdomme wat is dat een klote streek.

en hoe zit het dan met de PS3ers?

er MOET toch een manier zijn om die episodes ook hierop te krijgen?

volgens mij zit R* lekker bij Microsoft onder de tafel hun l*llen te zuigen. sorry hoor maar wat is dit nou weer voor bullshit. ik was er al niet blij mee met het feit dat er exclusieve contents daar te verkrijgen zijn, maar ZOVEEL?

ik shud mijn hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

g*dverdomme wat is dat een klote streek.

en hoe zit het dan met de PS3ers?

er MOET toch een manier zijn om die episodes ook hierop te krijgen?

volgens mij zit R* lekker bij Microsoft onder de tafel hun l*llen te zuigen. sorry hoor maar wat is dit nou weer voor bullshit. ik was er al niet blij mee met het feit dat er exclusieve contents daar te verkrijgen zijn, maar ZOVEEL?

ik shud mijn hoofd.

OMG, hoe je het zegt, of R* microsoft zuigt :schater:

Nee, microsoft heeft R* gewoon FLINK betaald voor de content..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...