Jump to content

Xbox 360 is twee episodes rijker


LucasV

Recommended Posts

g*dverdomme wat is dat een klote streek.

en hoe zit het dan met de PS3ers?

er MOET toch een manier zijn om die episodes ook hierop te krijgen?

volgens mij zit R* lekker bij Microsoft onder de tafel hun l*llen te zuigen. sorry hoor maar wat is dit nou weer voor bullshit. ik was er al niet blij mee met het feit dat er exclusieve contents daar te verkrijgen zijn, maar ZOVEEL?

ik shud mijn hoofd.

De 360 ownt de ps3 gewoon, leer ermee leven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LucasV

    6

  • icep0wer

    6

  • brbgtaplayer

    3

  • Crifox

    3

10 uur gameplay is zeker een leuk extra'tje. Ik zou natuurlijk niet om die reden een xbox360 kopen, maar toch, als je er 1 hebt, heb je zeker een voordeel op PC/ps3 gamers. De reden om een x360 te kopen lijkt me eerder de prijs/prestatie verhouding, die heel goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur gameplay is zeker een leuk extra'tje. Ik zou natuurlijk niet om die reden een xbox360 kopen, maar toch, als je er 1 hebt, heb je zeker een voordeel op PC/ps3 gamers. De reden om een x360 te kopen lijkt me eerder de prijs/prestatie verhouding, die heel goed is.

Ik zal misschien niet om die reden een Xbox 360 kopen, maar als ik een Xbox 360 en een PlayStation 3 had, zou ik Grand Theft Auto IV wel voor de Xbox 360 kopen en niet voor de PlayStation 3, om deze reden.

Link to comment
Delen op andere websites

cool nooit verwacht dat de x360 voor zou komen (performence, beter games en exclusiefe content)

nou ja heb ik toch een goeie keus gemaakt met het kopen van x360 :bier: (ik HAAT de Play stations :puh: )

maar ik hoop dat het geen microsoft points kost :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik denk niet dat dat eiland enzo gelijk bij de launch van gta te koop is! En joh, ga nou niet lopen zeiken welke console beter is, de consoles hebben ieder hun voor- en nadelen en smaken verschillen ;) . microsoft en sony hebben allebei verschillende goede consoles en games, dus doe niet moeilijk en kies gewoon de console die jouw het beste lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

En joh, ga nou niet lopen zeiken welke console beter is, de consoles hebben ieder hun voor- en nadelen en smaken verschillen ;) . microsoft en sony hebben allebei verschillende goede consoles en games, dus doe niet moeilijk en kies gewoon de console die jouw het beste lijkt.

Amen to that _O_.

Ik heb zelf een 360 en ik zie wel wat die extra episodes in gaan houden.

Tot nu toe heb ik het extra downloadbare content van Microsoft nog altijd de moeite waard gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...