Jump to content

SOTM (Signature of the Month) stemtopic

Recommended Posts

Geplaatst:

In dit topic kun je stemmen op jou favoriete signature! De signatures kun je bekijken in dit topic.

Neem daar dus nog even goed een kijkje en breng hier in dit topic jou stem uit op de mooiste signature. ;)

Het stemmen gaat als volgt:

[b]Naam:[/b] (deelnemer)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Ik wil sowieso alle kandidaten die mee doen heel veel succes wensen. Zoals sommige al weten de winnaar krijgt zijn signature als header maximaal één maand lang bovenaan het Graphics-forum, dus let the votes begin!

Stemmen t/m 4 oktober

Geplaatst:

Naam: .Levi.

Waarom: Die kleuren en die tekst, op het eerste gezicht perfect en de mooiste. Die wil ik als header zien!

Geplaatst:

Naam: RonaldVC

Waarom: Twijfelde tussen deze en die van Levi, maar vond de boodschap van RonaldVC toch duidelijker overeenkomen met de 'opdracht'.

Geplaatst:

Naam: gtaripper

Waarom: Ik vind dat er bij gtaripper veel uitstraling is bij die aap, dan bedoel ik natuurlijk de uitstraling van het thema van deze maand. Bij andere is dat ook wel redelijk zo, maar bij gtaripper zie ik dat er heel goed in. Ook een mooie Signature trouwens. Heel goed werk, gtaripper!

Iedereen nog veel succes! _O_

Geplaatst:

Waarom: Heel mooi romatisch. Ik stem maar omdat ik hem het mooiste vind, want ik kan er neit in vinden of de mensen blij of droefig zijn. Volgens mij zijn ze blij met elkaar :puh:

Geplaatst:

Waarom: De kleuren passen gewoon perfect bij elkaar, samen met de afbeelding :klap:

Geplaatst:

Waarom: Het is (alweer) een mooie sig, .Levi. Ik vind 'm tergelijk triestig en blij. En daarom koos ik voor jouw. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Iedereen bedankt voor het stemmen! Ikzelf heb gewonnen, dus wil ik persoonlijk ook even de mensen bedanken die op mij hebben gestemd. Alle andere kandidaten jammer dat jullie niet hadden gewonnen, maar wel heel leuk dat jullie meededen met deze SOTM.

Winnaar .Levi. en binnenkort komt jou ingezette signature als header boven aan het Graphics Forum. *Oké dan!*

Closed! ;)

>>> Door RonaldVC: Gefeliciteerd Levi. :klap: Ik zag het al aankomen, met een overweldigende meerderheid aan stemmen.. Maar goed, daarvoor heb je het ook verdiend. :Y <<<

>>> Door .Levi.: Bedankt Ro! Volgende keer beter voor jou dan maar.. :) Gauw weer even pokeren kerel.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...