thevk Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 ik heb een probleem ik zit vast bij een date melie pirkins in las vanturas elke keer dat ik op date ga met haar krijg ik altijd van die harde muziek en is ze niet blij ... en zakt de liefde weer weet mischien iemand hier op gtagames waar ik wel kan gaan eten/drinken heb overal al gevraagd geen reactie hoop dat jullie een reactie geven. groet , CJ , Las Venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 ik heb een probleem ik zit vast bij een date melie pirkins in las vanturas elke keer dat ik op date ga met haar krijg ik altijd van die harde muziek en is ze niet blij ... en zakt de liefde weer weet mischien iemand hier op gtagames waar ik wel kan gaan eten/drinken heb overal al gevraagd geen reactie hoop dat jullie een reactie geven. groet , CJ , Las Venturas Niet naar Fast Food ketens of Diners gaan, maar naar Restaurants en Bars ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 idd en als het goed is gaat de relatie meter sneller als je telkens een gimp suit draagt ff bonken thats it Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ro18 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 ik heb een probleem ik zit vast bij een date melie pirkins in las vanturas elke keer dat ik op date ga met haar krijg ik altijd van die harde muziek en is ze niet blij ... en zakt de liefde weer weet mischien iemand hier op gtagames waar ik wel kan gaan eten/drinken heb overal al gevraagd geen reactie hoop dat jullie een reactie geven. groet , CJ , Las Venturas neem geen saaie burgertent of pizzahut je kunt het beste naar een bar gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 ik heb een probleem ik zit vast bij een date melie pirkins in las vanturas elke keer dat ik op date ga met haar krijg ik altijd van die harde muziek en is ze niet blij ... en zakt de liefde weer weet mischien iemand hier op gtagames waar ik wel kan gaan eten/drinken heb overal al gevraagd geen reactie hoop dat jullie een reactie geven. groet , CJ , Las Venturas neem geen saaie burgertent of pizzahut je kunt het beste naar een bar gaan Dat zei ik dus al :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.