pisvlek Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Is dat een goeie om GTSA mee te spelen? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Qua snelheid lukt het wel, maar er schijnt wel een probleem te zijn met ATI kaarten dat de poppetjes niet goed weergegeven worden. Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Hey 'Pisvlek' zal ik jou daar eens mee helpen, want ik ben ook sinds een paar jaar er mee bezig dus ik weet er al aardig wat van. Als eerste ben ik geen Ati fan en ook geen expert in dit soort kaarten of type's/merken noem het maar op, maar ik kan wel kijken wat de minimale eissen zijn voor GTA San Andreas. Die geven aan minimaal 64mb video geheugen en aanbevolen 128mb video geheugen. Dat klopt dus al dus dat zal qua video geheugen niet heel veel problemen veroorzaken in tegendeel zelfs het zal zelfs snel gaan lopen dus alleen qua het geheugen hé. Nou gaan we de rest van het concept nogmaals verder bekijken: Ik heb even op 'Google' gekeken en ik kan op het volgende adres: 'http://www.ati.com/products/radeonxpress200/index.html' op die pagina zie je dat deze videokaart beschikt over OpenGL en over DirectX daarmee zal San Andreas dus ook goed samen werken. Toen ik verder ging kijken in de spec(ificatie)s kwam ik tot mijn verbazing dat deze kaart zelfs resolutie's uit het hogere circuit aan kan, laten we eens kijken naar de specs: 3D Graphics * Integrated Radeon® X300 based * Full DirectX 9.0 Support (Vertex Shader v2.0 and Pixel Shader v2.0) o Full precision floating point pixel pipeline o Up to 4 Multiple-Render-Targets (MRTs) o Support for up to 12-bit per pixel formats * Supports Microsoft’s next generation GDI+ user interface * Supports resolution up to 2536x2536@32bpp * Anti-Aliasing using multi-sampling algorithm with support for 2,4, and 6 samples * Hidden surface removal using 16, 24, or 32-bit Z-Buffering Dat betekent dat deze kaart San Andreas heel erg goed kan draaien en dat je structureel geen problemen zult verwachten, maar San Andreas is gebouwd op het nVidia platform dat is de tegenstrijder van Ati en dat betreft dus dat er soms of zelden kleine problemen kunnen wezen, maar daar is uiteraard een patch voor. Persoonlijk zou ik liever voor nVidia gaan, maar dit is echt een monster wat betreft San Andreas. Veel plezier en succes met de keuze! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.