samoht Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2006 Hoi, Als ik GTA Vice City start krijg ik de volgende error: GTA VC Could not find enough available video memory. Moet ik nou een betere videkaart kopen ofzo? Of wat anders? Groetjes Thomas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2006 Hoi,Als ik GTA Vice City start krijg ik de volgende error: GTA VC Could not find enough available video memory. Moet ik nou een betere videkaart kopen ofzo? Of wat anders? Groetjes Thomas Je kunt teveel processen tegelijk hebben lopen. Gebruik CTRL + ALT + DELETE en verwijder wat processen die jij niet gebruikt. Misschien kan je hem dan wel spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2006 Hoi, Als ik GTA Vice City start krijg ik de volgende error: GTA VC Could not find enough available video memory. Moet ik nou een betere videkaart kopen ofzo? Of wat anders? Groetjes Thomas Je kunt teveel processen tegelijk hebben lopen. Gebruik CTRL + ALT + DELETE en verwijder wat processen die jij niet gebruikt. Misschien kan je hem dan wel spelen. Je zou dit inderdaad ff kunnen proberen, maar ik zou zeker ook ff je videokaart checken, misschien is het iets simpels. Voordat je een nieuwe gaat kopen, zou ik in ieder geval ff iemand die er verstand van heeft naar laten kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samoht Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2006 Je zou dit inderdaad ff kunnen proberen, maar ik zou zeker ook ff je videokaart checken, misschien is het iets simpels. Voordat je een nieuwe gaat kopen, zou ik in ieder geval ff iemand die er verstand van heeft naar laten kijken En hoe kan ik mijn Videokaart dan checken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samoht Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2006 Je zou dit inderdaad ff kunnen proberen, maar ik zou zeker ook ff je videokaart checken, misschien is het iets simpels. Voordat je een nieuwe gaat kopen, zou ik in ieder geval ff iemand die er verstand van heeft naar laten kijken En hoe kan ik mijn Videokaart dan checken Ik heb het gevonden. Hij is 32 mb is dat goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) Wel hij voldoet aan de minimum systeemeisen Wat is je RAM geheugen? PS:Mischien moet je niuwe drivers installen Bewerkt: 28 september 2006 door Cencicodis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2006 Ik heb het gevonden.Hij is 32 mb is dat goed? Ik heb het spel zelf niet voor de pc maar je kan ff achter op het doosje kijken of Hier klikken. Volgensmij zit het wel goed met je videokaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samoht Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) Ondertussen heb ik al vanalles gedaan zelf nieuwe drivers voor mijn videokaart niks helpt. Dus ik zou het ook niet meer weten Bewerkt: 28 september 2006 door samoht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2006 Als je echt alles hebt gedaan en je zeker weet dat het aan je video kaart ligt zou ik terug naar de winkel gaan. Maar misschien ligt het aan je comp, of moet je je cd ff schoonmaken, of overnieuw instaleren want misschien heb je iets fout gedaan bij de instalatie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik heb hetzelfde probleem gehad, nadat ik eerst wel VC heb gespeeld en daarna opnieuw geinstalleerd heb. Maar ik heb toen een programmatje van Google gehaald en toen deed VC het wel weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2006 Dit is dus gewoon je videokaart. Het kan wel 32 MB zijn maar het ligt ook aan de geheugensnelheid,etc. Iets fout bij de installatie denk ik niet,vc geeft gewoon aan dat hij te weinig videogeheugen heeft. Wat voor een videokaart is het precies? ( Het kan ook nog eens zo zijn dat het onboard is,dat is meestal shared van je ram,wat niet zou mogen uitmaken maar het kan er mee te maken hebben) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2006 Nou, deze patch komt als geroepen. Je hebt problemen met je videokaart? Mooi, er is een patch uitgevonden om deze problemen te helpen. Om precies te zijn kun je die op GTAGames.nl downloaden. Probeer het zou ik zeggen. Veel succes en ik hoop dat hij het na het installeren van die patch het weer doet. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Nu ik een beetje op SA ben uitgekeken en nu weer ff VC wil spelen, doet het spel het niet. Het maakt niet uit of ik een new game of load game open. Wanneer ik deze aanklik, begint het spel te laden en dan blijft er een klein stukje over en doet mijn PC helemaal niets meer. Het spel heb ik al twee keer hergeinstalleerd Weet er iemand hoe ik dit kan verhelpen? Bewerkt: 22 oktober 2006 door Ar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 Hoi,Als ik GTA Vice City start krijg ik de volgende error: GTA VC Could not find enough available video memory. Moet ik nou een betere videkaart kopen ofzo? Of wat anders? Groetjes Thomas kijk eens in de eigenschappen van het beeldscherm. (rechtsklik op bureaublad > eigenschappen) klik op instellingen en vervolgens op geavanceerd. klik vervolgens op probleem oplossen. staat de schuifbalk wel helemaal naar rechts? zo niet, doe dat dan, want je zult nu veel meer video-geheugen hebben. staat die schuifbalk al naar rechts? koop dan een nieuwe videokaart met minimaal 64MB geheugen. want zelfs gta3 deed het bij mij niet met 32MB videokaart. toen ik eentje met 128MB kocht, deed gta het in een keer perfect. succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.