Jump to content

Gta start niet


samoht

Recommended Posts

Hoi,

Als ik GTA Vice City start krijg ik de volgende error:

GTA VC Could not find enough available video memory.

Moet ik nou een betere videkaart kopen ofzo?

Of wat anders?

Groetjes Thomas

Je kunt teveel processen tegelijk hebben lopen. Gebruik CTRL + ALT + DELETE en verwijder wat processen die jij niet gebruikt. Misschien kan je hem dan wel spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Als ik GTA Vice City start krijg ik de volgende error:

GTA VC Could not find enough available video memory.

Moet ik nou een betere videkaart kopen ofzo?

Of wat anders?

Groetjes Thomas

Je kunt teveel processen tegelijk hebben lopen. Gebruik CTRL + ALT + DELETE en verwijder wat processen die jij niet gebruikt. Misschien kan je hem dan wel spelen.

Je zou dit inderdaad ff kunnen proberen, maar ik zou zeker ook ff je videokaart checken, misschien is het iets simpels. Voordat je een nieuwe gaat kopen, zou ik in ieder geval ff iemand die er verstand van heeft naar laten kijken

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou dit inderdaad ff kunnen proberen, maar ik zou zeker ook ff je videokaart checken, misschien is het iets simpels. Voordat je een nieuwe gaat kopen, zou ik in ieder geval ff iemand die er verstand van heeft naar laten kijken

En hoe kan ik mijn Videokaart dan checken :?:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou dit inderdaad ff kunnen proberen, maar ik zou zeker ook ff je videokaart checken, misschien is het iets simpels. Voordat je een nieuwe gaat kopen, zou ik in ieder geval ff iemand die er verstand van heeft naar laten kijken

En hoe kan ik mijn Videokaart dan checken :?:bonk:

Ik heb het gevonden.

Hij is 32 mb is dat goed?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt alles hebt gedaan en je zeker weet dat het aan je video kaart ligt zou ik terug naar de winkel gaan. Maar misschien ligt het aan je comp, of moet je je cd ff schoonmaken, of overnieuw instaleren want misschien heb je iets fout gedaan bij de instalatie?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dit is dus gewoon je videokaart. :)

Het kan wel 32 MB zijn maar het ligt ook aan de geheugensnelheid,etc.

Iets fout bij de installatie denk ik niet,vc geeft gewoon aan dat hij te weinig videogeheugen heeft.

Wat voor een videokaart is het precies? ( Het kan ook nog eens zo zijn dat het onboard is,dat is meestal shared van je ram,wat niet zou mogen uitmaken maar het kan er mee te maken hebben)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, deze patch komt als geroepen. Je hebt problemen met je videokaart? Mooi, er is een patch uitgevonden om deze problemen te helpen. Om precies te zijn kun je die op GTAGames.nl downloaden. Probeer het zou ik zeggen. Veel succes en ik hoop dat hij het na het installeren van die patch het weer doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik een beetje op SA ben uitgekeken en nu weer ff VC wil spelen, doet het spel het niet.

Het maakt niet uit of ik een new game of load game open.

Wanneer ik deze aanklik, begint het spel te laden en dan blijft er een klein stukje over en doet mijn PC helemaal niets meer.

Het spel heb ik al twee keer hergeinstalleerd

Weet er iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Bewerkt: door Ar
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Als ik GTA Vice City start krijg ik de volgende error:

GTA VC Could not find enough available video memory.

Moet ik nou een betere videkaart kopen ofzo?

Of wat anders?

Groetjes Thomas

kijk eens in de eigenschappen van het beeldscherm. (rechtsklik op bureaublad > eigenschappen) klik op instellingen en vervolgens op geavanceerd. klik vervolgens op probleem oplossen. staat de schuifbalk wel helemaal naar rechts? zo niet, doe dat dan, want je zult nu veel meer video-geheugen hebben. staat die schuifbalk al naar rechts? koop dan een nieuwe videokaart met minimaal 64MB geheugen. want zelfs gta3 deed het bij mij niet met 32MB videokaart. toen ik eentje met 128MB kocht, deed gta het in een keer perfect. succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...