Dx11 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) Wat is de lowrider? wat zijn de xbox controls? het probleem met de lowrider is opgelost. Waar kan ik de controls voor xbox vinden want ik zie in het topic waar ik het bovenstaande vandaan heb (http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11212) alleen pc en ps2??? er staan wel een paar controls voor de xbox maar niet alles zoals voor de pc en ps2. (al opgeloste vraag): op http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen..._San_Andreas%29 kan ik hem nergens vinden, wel lowriders maar niet met meerder wielen aan de zijkant enz, ik bedoel dit: Lowrider PC 8 = Voorwielen [pijltje omhoog] 2 = Achterwielen [pijltje omlaag] 4 = Zijwielen Links [pijltje links] 6 = Zijwielen Rechts [pijltje rechts] 8 & 4 = Voorwiel Links [pijltje schuin links omhoog] 8 & 6 = Voorwiel Rechts [pijltje schuin rechts omhoog] 4 & 2 = Achterwiel Links [ pijltje schuin links omlaag] 6 & 2 = Achterwiel Rechts [pijltje schuin rechts omlaag] Bewerkt: 28 september 2006 door Delanoll Reageren
Pietje II Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Een lowrider is een bepaald type auto. De naam zegt het eigenlijk al: Een lage wagen dus. Meestal gebruiken mensen deze wagens (vooral populair bij de 'gangsters') om een hydraulisch systeem in de wielen te plaatsen zodat de auto op en neer kan 'springen'. Zo kan je leuke kunstjes met deze auto's uitvoeren. In Los Santos zijn de Varrios Los Aztecas hier erg fan van. Bij Unity Station houden ze vaak lowriders-wedstrijden, waar jij als je wilt ook aan kan deelnemen. Na de missie Cesar Vialpando kan je als je wilt aan deze wedstrijden meedoen, waarbij er flink gefeest wordt, en de muziek die ervan afkomt van veraf al te horen is. Hieronder heb ik een lijstje geplaatst van alle lowriders in San Andreas. Lowriders Blade Remington Broadway Savanna Slamvan Tornado Voodoo Jammer genoeg kan ik jou niks vertellen over de besturing van de Xbox. Ik heb namelijk geen Xbox, maar je weet in ieder geval hoe het zit met de lowriders. Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) bedankt pietje, nu is de vraag alleen nog waar ik alle xbox controls kan vinden van de dingen die hier staan hoop dat iemand dat weet te vinden. Bewerkt: 28 september 2006 door Delanoll Reageren
LucasV Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Bij de versie op de PlayStation 2 moet je je analoge stick bewegen. Ik denk dat dat ook zo is op de Xbox, maar daar ben ik niet zeker van. Reageren
firef0x Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 bij de ps2 is het de rechter knuppel. en omdat de xbox ook twee knuppels heeft gok ik dat het 1 van de knuppels is... Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 bij de ps2 is het de rechter knuppel.en omdat de xbox ook twee knuppels heeft gok ik dat het 1 van de knuppels is... dat snap ik ook nog wel alleen ik bedoel ALLE controls zoals de wapens en besturingen van andere dingen zoals in DIT TOPIC Reageren
LucasV Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) bij de ps2 is het de rechter knuppel.en omdat de xbox ook twee knuppels heeft gok ik dat het 1 van de knuppels is... dat snap ik ook nog wel alleen ik bedoel ALLE controls zoals de wapens en besturingen van andere dingen zoals in DIT TOPIC Google is your best friend. En anders probeer je het zelf. Bewerkt: 28 september 2006 door LucasV Reageren
Lampje Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Heb je geen boekje bij gekregen toen je hem kochte? Daar staan altijd wel (bijna) alle besturingen in Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) bij de ps2 is het de rechter knuppel.en omdat de xbox ook twee knuppels heeft gok ik dat het 1 van de knuppels is... dat snap ik ook nog wel alleen ik bedoel ALLE controls zoals de wapens en besturingen van andere dingen zoals in DIT TOPIC Google is your best friend. En anders probeer je het zelf. al gedaan, niks gevonden. wel raar dat voor de pc en ps2 wel alle controls hier staan maar niet voor de xbox. ten 1e ik krijg m zaterdag pas, en ten 2e ik vind t wel zo handig als ik gewoon alles weet dus ook die besturingen voor jetpack enz, en nog iets misschien kan een mod ff de topictitel veranderen. Bewerkt: 28 september 2006 door Delanoll Reageren
pieter05 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 in het boekje staan de controls wel hoor, zie pagina 5-6 als ik me niet vergis Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) in het boekje staan de controls wel hoor, zie pagina 5-6 als ik me niet vergis lees eerst mijn andere posts, ik kan toch wel vragen naar de controls voor de xbox zoals in dat topic, en nog 1x: IK krijg de game zaterdag pas, (ik ga dan een xbox kopen met san andreas erbij, en weet eigenlijk niet of daar nog een boekje bij zit) maar dan nog, ik zou t gewoon graag nu willen weten, is er niemand die dat weet?? Bewerkt: 28 september 2006 door Delanoll Reageren
edwinb Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 ik denk niet dat je zo word geholpen, en trouwens als je het speelt staat er bij een aantal missie's hoe de besturingen zijn in ieder geval op de pc wel Reageren
TheGuardian Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) He, Heb ineens ook alles uitgelegt van voertuigen, fietsen en zwemmen, en vliegtuigen en helis, zodat je ineens alles weet.. Te voet Left thumbstick – beweging, buig Right thumbstick – cameracontrole, kijkt achter D-pad – gang/troepwijzen, reactietype Left trigger – centreert camera, Bekijk Statistieken, Vuurwapen Right trigger - target A button/Left trigger – Rennen, Sprinten Y button – Stappen in een auto, Activeer minigame, Aanval, Objecten oppikken B button – Aanval, Vuurwapen X button – Spring, klimmen, blokeren Black button – cycle weapon White button – cycle weapon Back button – camera modes Op de fiets Right trigger – pedalen om sneller te trappen B button – bunnyhop (Houd ingedrukt om te springen) In wagen Left thumbstick – Stuur Right thumbstick – turret control, Manuele Camera, verander cinematic camera, Sub-Missies D-pad – Radio stations, kun je mee wijzigen of afzetten Left trigger – Rem, Terug omkeren Right trigger - accelerate A button/Left trigger – Car Wapen Y button – Verlaat Auto B button – Wapen in je wagen X button – Hand Rem Black button – Kijk Links, Rechts White button – Kijk Links, rechts Back button – camera modus Zwemmen Left thumbstick – Zwem Richting A button – Zwem, Zwem sneller Y button – Stap op boot X button – Spring Helikopter Left thumbstick – Werp, rol, hang Right thumbstick – Camera Left trigger – Dalen Right trigger – Stijgen A button alternate wapen B button – primary wapen White button – Links Black button – Rechts Vliegtuig Left thumbstick – Werp, rol, hang Right thumbstick – Landen, camera Left trigger – Omgekeerde duw Right trigger – Opduwen A button alternate weapon B button – primary weapon White button – Links Black button – Rechts EDIT: Ik zie dat je buiten deze controls ook de Low Riders zoekt. Ik zal zien of ik deze vind. Als ik ze vind edit ik me bericht wel even Bewerkt: 28 september 2006 door TheGuardian Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) He,Heb ineens ook alles uitgelegt van voertuigen, fietsen en zwemmen, en vliegtuigen en helis, zodat je ineens alles weet.. Te voet Left thumbstick – beweging, buig Right thumbstick – cameracontrole, kijkt achter D-pad – gang/troepwijzen, reactietype Left trigger – centreert camera, Bekijk Statistieken, Vuurwapen Right trigger - target A button/Left trigger – Rennen, Sprinten Y button – Stappen in een auto, Activeer minigame, Aanval, Objecten oppikken B button – Aanval, Vuurwapen X button – Spring, klimmen, blokeren Black button – cycle weapon White button – cycle weapon Back button – camera modes Op de fiets Right trigger – pedalen om sneller te trappen B button – bunnyhop (Houd ingedrukt om te springen) In wagen Left thumbstick – Stuur Right thumbstick – turret control, Manuele Camera, verander cinematic camera, Sub-Missies D-pad – Radio stations, kun je mee wijzigen of afzetten Left trigger – Rem, Terug omkeren Right trigger - accelerate A button/Left trigger – Car Wapen Y button – Verlaat Auto B button – Wapen in je wagen X button – Hand Rem Black button – Kijk Links, Rechts White button – Kijk Links, rechts Back button – camera modus Zwemmen Left thumbstick – Zwem Richting A button – Zwem, Zwem sneller Y button – Stap op boot X button – Spring Helikopter Left thumbstick – Werp, rol, hang Right thumbstick – Camera Left trigger – Dalen Right trigger – Stijgen A button alternate wapen B button – primary wapen White button – Links Black button – Rechts Vliegtuig Left thumbstick – Werp, rol, hang Right thumbstick – Landen, camera Left trigger – Omgekeerde duw Right trigger – Opduwen A button alternate weapon B button – primary weapon White button – Links Black button – Rechts EDIT: Ik zie dat je buiten deze controls ook de Low Riders zoekt. Ik zal zien of ik deze vind. Als ik ze vind edit ik me bericht wel even JE BENT GEWELDIG! bedankt he, ik snap alleen een aantal woorden niet, vooral dat bij het vliegtuig, misschien kan je een beetje uitleggen wat je daarmee bedoelt, zijn die termen voor de hydra of voor alle vliegtuigen? nogmaals HEEL ERG BEDANKT oja en nog 1 vraag, ik las dat je 3 "groepen" wapens heb, hoe kan je zegmaar dan van groep wisselen? Bewerkt: 28 september 2006 door Delanoll Reageren
TheGuardian Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Hydra, deze dus: behoort ook gewoon bij vliegtuigen Left thumbstick – Werp, rol, hang Deze betekent dat je overkop gaat, of een soort duikvlucht maakt Right thumbstick – Landen, camera Hiermee land je je vliegtuig. Ook kun je hiermee normaal de camera bekijken Left trigger – Omgekeerde duw De titel zegt het al? Right trigger – Opduwen Hiermee duw je je terug de lucht in, als je bijvoorbeeld aan het neerstorten bent, dat je je van het nippertje weer kunt opduwen A button alternate weapon Wapens zoals Hydra heeft B button – primary weapon Dit is dat je een wapen zelf vast hebt geloof ik, moet je even nakijken White button – Links Hiermee stuur je naar Links Black button – Rechts Hiermee stuur je naar rechts Succes kerel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.