Jump to content

help my weet het ff niet meer


erwinv

Recommended Posts

oke ik wil op de ps2 een nieuw spel ik heb al san andreas is dit spel leuker of nit??

en kunne jullie wat info geven?

laat maar oven weten want nit dat ik een mis koop doe!

alvast bedankt:D

Bewerkt: door erwinv
Link to comment
Delen op andere websites

oke ik wil op de ps2 een nieuw spel ik heb al san andreas is dit spel leuker of nit??

GTA San Andreas en GTA Liberty City Stories kan je eigenlijk niet met elkaar vergelijken. LCS was oorspronkelijk enkel en alleen voor de PSP bedoeld en is dus een GTA op handheldformaat. Velen vinden GTA San Andreas leuker omdat je er veel meer kan doen en voor de langere storyline. Ik vind LCS een zeer leuke GTA, ook omdat het mijn eerste 3D GTA is (nu heb ik ze allemaal, behalve GTA Advance).

en kunne jullie wat info geven?
Dat kan, ja :). In GTA Liberty City Stories ga je door het leven als Toni Cipriani, een lid van de Leone Family. Toni is drie jaar weggeweest uit Liberty City, omdat hij een belangrijk kopstuk vermoordde van de Leone Family, waardoor hij genoodzaakt was om onder te duiken. In het spel kan je helaas niet zwemmen of vliegen. Dit laatste kan wel, door middel van een lastig trucje. GTA LCS speelt zich 3 jaar voor GTA III af, in 1998. Je kan zien dat de Porter Tunnel nog in aanbouw is en dat er nog een Ferry dienst is tussen Portland en Staunton Island. In de stad zelf zijn er kleine verschillen t.o.v. GTA III. Zo zul je onder andere zien dat er enkele gebouwen nog in aanbouw zijn, of die er gewoon nog niet zijn. Ook zijn er motors toegevoegd aan het spel.
laat maar oven weten want nit dat ik een mis koop doe!
Een miskoop is het zeker niet. Deze GTA kost voor de PS2 maar €29.99 en mag zeker niet in je GTA collectie ontbreken! Op de PS2 zijn de graphics iets mooier dan die op de PSP, maar op de PS2 is de multiplayer content volledig weggelaten, wat wel spijtig is voor PS2 gebruikers.
alvast bedankt:D

Geen dank, heb je nog vragen? Stel ze gerust! :)

Link to comment
Delen op andere websites

dankje voor de reactie

nu kan je niet zwemmen of vliegen is het dan wel leuk want jah dat maakte het eigelijk het leukste van san andreas maar ik kan het ook verkeerd hebben :cya:

San Andreas is een must-have game voor de ps2, en liberty city een must-have game voor de psp. Je kan ook Liberty City nemen, dit is geen stap terug ofzo vergeleken met San Andreas ondanks dat je niet kan vliegen en zwemmen. Oftewel: Allebei het spelen waard

Bewerkt: door John278
Link to comment
Delen op andere websites

John278, in de eerste post staat te lezen dat hij GTA San Andreas al heeft :puh:.

Erwinv, GTA Liberty City Stories is absoluut het kopen waard. Velen vinden dat niet, omdat LCS heel wat minder mogelijkheden heeft dan GTA San Andreas. De storyline (70 hoofdmissies) van LCS is ongeveer even lang als die van GTA Vice City. Als je meer wil dan GTA San Andreas zal je deze GTA waarschijnlijk wat minder zijn. Maar als je gewoon zin heb in een nieuw verhaal en een GTA Fan bent, dan zal deze GTA je wel bevallen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...