Tim-GTA Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 weet er iemand hoe je Barton's First Person Camera installeert? ik heb zo'n site int Engelsmaar ik snap er helemaal niks van.. Ik heb wel de BW's SA Mission Builder v0.33 en daa rheb je zo'n readme daar bij over dat programmatje.. ik heb nu al van main.scm en script.img al een main.txt gemaakt? maar ik heb geen idee hoe je die mod installeert.. kan iemand mij helpen? en ff kort int NL uitleggen hoe ik hem in mijn spel zet?? Reageren
Donwell Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ogenblikje, kun je alles iets beter uitleggen, site geven? Dan zal ik even kijken voor je. Ik snap er zo niks van... Sorry... Reageren
Tim-GTA Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 de site is http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=201514 daar staat het uitgelegd int Engels, de site waar je hem kan downloaden kan ik je niet geven.. dat moet je dan maar even op google opzoeken. Hoe je hem moet installeren gaat mij allemaal te ver.. je moet allemaal codes doen met main.scm en script.img --> main.txt. Ik heb nu iets anders gevonden : CamHack v1.2 daar kan ik ook First Person Camera mee doen en dat is een stuk makkelijk.. Hij werkt alleen niet bij mij.. of ik doe iets verkeerd.. (ik heb mijn gta wel van Versie 2 nar Versie 1 gemaakt) maar daarvan heb ik een andere poll geopend. een dag later nadat ik deze opende ofzo.. ook in Overige Hulp Reageren
coz Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) de site is http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=201514 daar staat het uitgelegd int Engels, de site waar je hem kan downloaden kan ik je niet geven.. dat moet je dan maar even op google opzoeken. Hoe je hem moet installeren gaat mij allemaal te ver.. je moet allemaal codes doen met main.scm en script.img --> main.txt. Ik heb nu iets anders gevonden : CamHack v1.2 daar kan ik ook First Person Camera mee doen en dat is een stuk makkelijk.. Hij werkt alleen niet bij mij.. of ik doe iets verkeerd.. (ik heb mijn gta wel van Versie 2 nar Versie 1 gemaakt) maar daarvan heb ik een andere poll geopend. een dag later nadat ik deze opende ofzo.. ook in Overige Hulp als die laatste camhack van Racer_S is .. ff die readme lezen zodat je de ingame toetsen weet = anders kom je er helemaal niet uit * Default HotKeys are; Numpad * = Enable Numpad / = Disable Numpad 8 = Move Up Numpad 2 = Move Down Numpad 4 = Move Left Numpad 6 = Move Right Numpad + = Move Forward Numpad - = Move Backward Numpad 1 = Toggle Free Look Mode Numpad 3 = Toggle Guages Numpad 0 = Toggle Mouse Modifier Numpad . = Switch Modes Numpad 5 = Reset Position Mouse Y = Pitch Mouse X = Yaw Mouse Z = Roll (Mouse-Wheel) Left Bracket '[' = Increase FOV Right Bracket ']' = Decrease FOV Semicolon ; = Increase Aspect Ratio Apostrophe ' = Decrease Aspect Ratio P = Default FOV and Aspect Ratio X = Save Current View End = Toggle PLayer Visibility * There are 3 Camera Modes you can choose from; 0. Locked - Uses current vehicle as source 1. Locked (ped) - Uses player as source 2. Original Modified - Adjustable version of the original camera * To get to the new in car views you must be at a view number higher than 5 * In this version only the in car views are editable! You can only use Free-Look while on foot * NEW IN V1.2 - SAVE VIEW TO A WHOLE VEHICLE GROUP Hold the specified key(s) + 'Save Current View' key to save to whole group Control = Save to all Cars Shift = Save to all Planes ALT = Save to all Bikes Control+Shift = Save to all Helis ALT+Shift = Save to all Boats Control+ALT = Save to all BMX ============================================================================ Usage ============================================================================ 1) Run Trainer/Hack 2) Edit options if needed (defaults suggested) 3) Start GTA:SA then press * (numpad multiply; default) to enable new cameras 4) You can safely Alt-Tab from GTA:SA and change settings at any time 5) You can press / (numpad divide; default) to disable new cameras and return to defaults en je hebt hem dan dus nog niet actief gemaakt ..dat doe je met .. Numpad * overigens je hebt nog zon knop op je toetsenbord enter daar mag je tijdens het maken van een bericht wel af en toe op drukken hoor Bewerkt: 1 oktober 2006 door coz Reageren
Tim-GTA Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Ja.. maar hoe installeer je hem nou? ik heb niks gedaan.. gewoon dat ding GTA SA CamHack geopend.. en dan krijg ik nog 2 filetjes erbij.. en dan in de game op * gedrukt.. maar dat doet hij niet? ben ik wat vergeten? wat moet je precies doen? Reageren
Velaro Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Welkom op het GTAForum Tim-GTA, Ik zie dat je met die mod een camera in de auto hebt.. Daarom raad ik je aan om de GTA San Andreas Camhack te downloaden, want deze is ondermeer makkelijker te installeren. Je moet hem niet installeren, maar gewoon opstarten. Als hij aanstaat, zet je best alle opties naar jouw zinnen en start dan GTA San Andreas op. Eénmaal in het spel, druk je op * en hierdoor zal je een snelheidsmeter krijgen en heb je meer camerastanden zodat je mooie foto's kunt trekken. De verschillende knoppen die je daarvoor gebruikt kan je instellen, je kan zelfs in een auto de camera zetten zoals in die andere mod.. Veel plezier ! Bewerkt: 5 oktober 2006 door Velaro Reageren
Tim-GTA Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Ja dat weetik, dat dat kan.. als je nou even terug in dit gesprek kijkt.. zie je dat we dat al gevonden hadden ;-) die heb ik daarna ook gedownload ( alleen dan v 1.2 niet v 1.1 ) alleen die werkt ook niet.. ik start dat GTA SA CAMHACK op.. ik heb dan niks veranderd aan die knoppen enzo ik heb daarna GTA SA opgestart maar als ik dan op * druk gebeurt er niks.. in de Read me staat ook nog dit : * To get to the new in car views you must be at a view number higher than 5 Bewerkt: 5 oktober 2006 door Tim-GTA Reageren
Tim-GTA Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Ok het lukt nu om Enabled te doen.. en ik zie de kilometer teller. Ik snap alleen niet HOE je nou je camera achter je stuur moet doen en hoe je dat veranderd. Ik heb wel een paar keer gehad dat ik ineens, toevallig dat kreeg. ik heb toen meteen 'SAVED FOR ALL CARS' gedaan ( Ctrl + X ) bij mij.. alleen hoe vraag je dat de volgende keer op als je in zo'n auto gaat zitten? help me Ik heb het al.. ongeveer.. Thnx iedereen! Bewerkt: 9 oktober 2006 door Tim-GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.