Jump to content

In een auto=Chrash

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb sinds gisteren rond de 8 uur een probleem, namelijk dat als ik een een auto stap het spel chrasht. Ik mod veel, maar ik had 2 dagen niet gemod, en ook niet gekloot ofzo. En die 2 dagen speelde ik gewoon MTA en SA-MP zonder problemen. Maar gisteren viel MTA opeens uit. En ik moest toch bijna van de computer af dus ik liet het zo, MTA heeft wel vaker chrashes. Maar ik ga vandaag MTA spelen, chrasht hij weer! Dus ik doe SA-MP. Ik loop rond, jat een auto en het spel chrast weer! Ik ben het zat dus doe off-line spelen. Ik kill iedereen zonder problemen, 6 sterren, wil een auto jatten EN WEER EEN CHRASH! Dus WTF is het probleem, en hoe los ik het op?

Misschien kan ik GTA SA opneiuw erop zetten, en GTA3.IMG bewaren+de rest van mijn mods. Is dit een goede oplossing?

Geplaatst: (bewerkt)
Misschien kan ik GTA SA opneiuw erop zetten, en GTA3.IMG bewaren+de rest van mijn mods. Is dit een goede oplossing?

Nee dat is niet echt een goede oplossing, wanneer jij veel hebt gemod waaronder met name automods is je GTA3.img juist het probleem, hier zijn alle autos vervangen en hierdoor crasht het spel waarschijnlijk. Je kan proberen op de laatst geinstalleerde mod te verwijderen en het dan nog eens proberen, maar dit is meestal vergeefse moeite. Ik raad je gewoon aan op je GTA SA helemaal opnieuw te installeren, je mods zullen dan allemaal verloren gaan maar beter zonders mods dan met crashes lijkt me. Wanneer je hem weer opnieuw hebt geinstalleerd raad ik je aan om eerst je GTA SA map te backuppen, hierdoor hoef je je spel niet steeds opnieuw te installeren.

Wat SWYV zegt kan natuurlijk ook, je kan eerst ook even de origineele Handling.cfg opzoeken en de gemodde vervangen door de orgineele, start daarna je spel weer op en misschien is de crash wel verholpen. Probeer dat eerst en wanneer dat niet lukt kun je hem het beste opnieuw installeren.

Bewerkt: door Typhoon

Handling.CFG is goed, als ik die mod kom ik niet eens door de check van MTA, en GTA3.IMG is ook goed, want eerst deed hij het wel! Ik zei al: Hij chrasht zonder gemod te hebben. 48 uur na het modden deed hij pas raar...

[update]

In SA-MP is het nu wel goed. Morgen test ik de rest, ik moet nu van de pc af :schater:

[/update]

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

*sorry voor dubbelpost, een heel topic aanmaken vind ik wat opverbodig*

Ik krijg GTA maar niet van mijn computer afgegooid? Ik heb op uninstall gedaan, en al dat andere zooi van de DVD maar HET LUKT NIET!?! Ik krijg geen uninstall wizard te zien :-( Hoe re-install ik het nou?

Ik snap je probleem wel enigszins en ik merk aan andere dat dit vaker voor komt dan een enkele keer ik ga je het dan ook uitleggen, maar ik weet fniet of dit geschikt is voor iedereen en probeer deze methode dan ook niet zonder dat je er iets van snapt, maar goed ik ga er wel van uit dat jij doet wat ik zeg 'ikt'. Dus laten we beginnen; 1) Heb je al geprobeert om systeem herstel uit te voeren en hem dan te de-Installeren als je begrijpt wat ik bedoel? 2) Verwijder de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ dus alleen de map GTA San Andreas en niet de andere mappen natuurlijk. Als dat niet lukt dan zou ik de Alleen Lezen functie uitschakelen dit doe je bijvoorbeeld door deze handeling: Eigenschappen > Hokje uitvinken van Alleen lezen indien nodig.

Mocht deze methode ook niet werken dan moet je de Regedit bestanden aanpassen. Open Regedit door de volgende handeling: 'Start > Uitvoeren > Regedit'. Ga dan naar 'HKEY_LOCAL_MACHINE' dan ga je naar 'HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE' en dan naar 'HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Rockstar Games'. Verwijder hier ook de map van Rockstar Games, want daar staan de gegevens en de instellingen waardoor het register weet of hij wel of niet geinstaleerd is. Dus verwijder die map en probeer het her instaleren dan nog eens, mischien heeft het nut en mischien niet. Ik hoop dat het werkt en zo niet dan gaan we er wel verder naar kijken! :Y

Edit: Daar doen we het voor hé! :cya:

Bewerkt: door SummerBase

Het gedoe in het register en de map GTA San Andreasverwijderen helpt. Maar hij wil nog niet installen :puh: Dus ik heb maar op ''Browse DVD Contents'' gedrukt en zelf de setup.exe uitgevoerd. Nu doet hij het wel!

Dankje _O_ SummerBase _O_

Edit@hieronder:

Überbump :roll:

Maar het probleem is opgelost en ik heb V1

Bewerkt: door ikt
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...