Lampje Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Beste Leden ik had paar weken/maanden geleden zoon duizend fonts (meer / minder ) geinstaleerd in de C:\Windows\Fonts map, Daardoor is ook mijn Photoshop velen slomer gaan werken en blijft redelijk vaak hangen, Dit probleem begon toen ik die fonts er in zitten, Mijn vraag is nu is het mogelijk om alleen nog maar de standaard fonts van Windows Xp in de map te krijgen? (Zonder al CTRL + A te doen, Alle standaard fonts deselecteren en dan verwijderen) Lampje Reageren
Kraay Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Dit staat er in mijn fonts map: Áls je daar genoeg aan hebt(staan maar een paar extra fonts bij), kan ik me fonts map wel uploaden Reageren
Lampje Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ik kan niet al mijn fonts verwijderen want dan komt er bij veel te staan dat het in gebruik is... En om allemaal 1 voor 1 te verwijderen... (Nog 2050 ofzo moet ik er verwijderen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.