Jorair Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 hey allemaal, ik heb nfs most wanted 5-1-0, maar ik heb iedereen verslagen in career, maar als ik bij statistieken kijk, zie ik dat ik maar 114 van de 128 races heb gedaan, welke races moet ik nu nog doen? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) Beste Joriar, Ik denk dat je de challenge series ook allemaal nog moet gaan uitspelen, Verder moet je alle race nog uitspelen die je hebt overgeslagen, bijvoorbeeld bij Sony staan er 4 terwijl je er maar 3 moest doen. Dan heb je er dus al 1 overgeslagen voor het aantal behaalde procent, ga dus terug en kijk wat je allemaal nog moet doen. Groeten, Mario Bewerkt: 28 september 2006 door ~Mario~ Reageren
Jorair Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 die heb ik allemaal al gedaan hoor, maar misschien horen die 'tuner takedown' races er ook bij? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) Ik weet niet precies welke races je bedoelt? maar ik bedoel dat je alles nog even naar moet gaan in de carriere mode en dan kijken of als er misschien 1 hebt overgeslagen. Bewerkt: 28 september 2006 door ~Mario~ Reageren
M4X Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Als je een cheat in het hoofdmenu doet, krijg je de burgerking challenge erbij. Ik heb most wanted al een half jaar geleden uitgespeeld, maar als je ff googled moet die cheat te vinden zijn Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) Beste John, Als je even goed doorleest vraagt Jorian niet om een extra race erbij, maar welke races hij nog moet doen, en dat heeft niets te maken met een extra track zo wordt het alleen maar meer. Het is wel leuk dat je het meld alleen heeft hij daar denk ik niet zoveel aan, en ik denk dat de burger king challenge wel ondertussen bij iedereen bekend staat, maar verder wel leuk dat je het toch even liet weten. Groeten, Mario Bewerkt: 28 september 2006 door ~Mario~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.