Jump to content

auto kwijt terwijl ie in de garage stond

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had 4 auto's in mijn garage in san fierro(de garage die ze aan het opknappen zijn). Laatst keek ik in de garage en zag dat er nog maar 2 autos in stonden.

Ook duurt het heeeel lang voordat mijn garage open gaat.Echt heel raar

Hebben anderen er ook last van???

Geplaatst:
Ik had 4 auto's in mijn garage in san fierro(de garage die ze aan het opknappen zijn). Laatst keek ik in de garage en zag dat er nog maar 2 autos in stonden.

Ook duurt het heeeel lang voordat mijn garage open gaat.Echt heel raar

Hebben anderen er ook last van???

Ik had er ook een mountain bike en een Broadway instaan. De broadway weg, maar de moutainbike hebben ze laten staan.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat er 2 auto's instonden en eerst 4 klopt. De politie heeft ze ingenomen, je moet ze wer terugstelen van de politie. (bedoel je dit?)

Bewerkt: door RTS
Geplaatst:
Dat er 2 auto's instonden en eerst 4 klopt. De politie heeft ze ingenomen, je moet ze wer terugstelen van de politie. (bedoel je dit?)

Doet de politie dit ook met een reden, of alleen omdat je geen frisse achtergrond hebt?

Geplaatst:

Doet de politie dit ook met een reden, of alleen omdat je geen frisse achtergrond hebt?

das dan wel erg genaaid maar ik hep et ook gehad met sanchez en pcj 600 was ze allebei kwijt :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...