Shinryu Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ik had 4 auto's in mijn garage in san fierro(de garage die ze aan het opknappen zijn). Laatst keek ik in de garage en zag dat er nog maar 2 autos in stonden. Ook duurt het heeeel lang voordat mijn garage open gaat.Echt heel raar Hebben anderen er ook last van??? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ik had 4 auto's in mijn garage in san fierro(de garage die ze aan het opknappen zijn). Laatst keek ik in de garage en zag dat er nog maar 2 autos in stonden.Ook duurt het heeeel lang voordat mijn garage open gaat.Echt heel raar Hebben anderen er ook last van??? Ik had er ook een mountain bike en een Broadway instaan. De broadway weg, maar de moutainbike hebben ze laten staan. Reageren
RTS Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) Dat er 2 auto's instonden en eerst 4 klopt. De politie heeft ze ingenomen, je moet ze wer terugstelen van de politie. (bedoel je dit?) Bewerkt: 5 november 2004 door RTS Reageren
killerbee Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 en hier kan je ze terug vinden in de gele cirkel Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Dat er 2 auto's instonden en eerst 4 klopt. De politie heeft ze ingenomen, je moet ze wer terugstelen van de politie. (bedoel je dit?) Doet de politie dit ook met een reden, of alleen omdat je geen frisse achtergrond hebt? Reageren
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Dat er 2 auto's instonden en eerst 4 klopt. De politie heeft ze ingenomen, je moet ze wer terugstelen van de politie. (bedoel je dit?) Doet de politie dit ook met een reden, of alleen omdat je geen frisse achtergrond hebt? das dan wel erg genaaid maar ik hep et ook gehad met sanchez en pcj 600 was ze allebei kwijt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.