quincy225 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Waar kan ik een minibike mod downloaden? Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 www.gta-downloads.com ik weet alleen niet zeker of de site op dit moment online is, ze zijn best vaak aan het verbouwen... ik kan het zelf niet checken want me internet heeft kuren Reageren
Lampje Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Als je op Deze pagina even rond kijkt zul je wel ergens een Mini bike tussen zitten Reageren
thomaslankman Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 ik heb hem maar hoe moet ik hem in het spel zetten? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Dat is niet zo moeilijk. Ik heb daar pasgeleden een hele handleiding voor geschreven. Met de IMG tool 2.0 is mods installeren niet zo moeilijk, kijk hier maar: >>>Voertuigen installeren met de IMG tool 2.0<<<. Succes! Reageren
thomaslankman Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Dat is niet zo moeilijk. Ik heb daar pasgeleden een hele handleiding voor geschreven. Met de IMG tool 2.0 is mods installeren niet zo moeilijk, kijk hier maar: >>>Voertuigen installeren met de IMG tool 2.0<<<. Succes! ik heb alles gedaan wat er stond alles ingevoerd maar het helpt niet, in de readme stond ook niks over de carmods, en het is ene minibike wat ik in wil voeren, eentje van SAPocket/Minbikebike Bewerkt: 15 november 2006 door thomaslankman Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Beste Thomas, Wat bedoel je met ''hij doet het niet'', bedoel je hiermee dat er niks is veranderd of bedoel je hiermee dat je GTA uitvalt als je hem wil opstarten? Veel beter dan in de Handleiding van Flying Dutchman kan het toch niet uitgelegd worden. Volg alle stappen precies, wil het niet te snel doen. Als je bijvoorbeeld bij een stap blijft hangen, post dat dan hier of in het topic van de tutorial. Veel succes! Reageren
thomaslankman Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Nou na een paar minuten spelen krijg ik een fout van Raport verzenden, Raport niet verzenden. Reageren
TakeDown Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Als je op Deze pagina even rond kijkt zul je wel ergens een Mini bike tussen zitten Ik kom niet op die pagina en ik zoek al 4 dagen naar die minibike mod Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Als je op Deze pagina even rond kijkt zul je wel ergens een Mini bike tussen zitten Ik kom niet op die pagina en ik zoek al 4 dagen naar die minibike mod >>hier<<, >>hier<<, en >>hier<< vind je minibkes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.