Jump to content

Eminem Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

eminemhelicoptersigpngde9.png

Deze heb ik net gemaakt, heb er verrekte lang aan gewerkt.. De helicopter gerenderd.. Explosies erbij gemaakt etc.. En er zitten een hoop effecten in.. Tekst heb ik weg gelaten omdat het niet echt stond bij deze sig. Alleen linksboven staat DP als je goed kijkt ;) Wat vinden jullie ervan? Vind hem zelf wel relax! :*D

Geplaatst:

Ik vindt hem ook erg goed gelukt. Vooral met die achtergrond, en die helikopter met die explosie. Ik vindt hem erg goed gelukt nogmaals. Die tekst kan je misschien wel weglaten denk ik, maar hoeft niet persé.

Rate: 8.9/10

Geplaatst:

Deze sig is weer al een mooie design, DP! :klap:

Het mooiste vind ik je heli die je er in hebt verwerkt. Die explosie in de heli is echt wel mooi. Maar je heli ziet er nog heel uit. met heel bedoel ik dat ie nog vollendig in elkaar zit. Ik zou proberen de heli een beetje er verwoest laten uitzien. Je kunt misschien de kop van je heli wat wegdoen zodot het lijkt alsof je heli al is ingeslagen in het gebouw. De render van Em vind ik wat overbodig. Die zou ik weglaten, hij heeft eigenlijk niks met de 9/11 te maken. Tenminste als je sig hierover gaat. Áls hij over 9/11 gaat zou ik iets anders in de plaats zetten van Em. In het geheel is ie nog al aardig goed gelukt.

8/10

KUTGW! :klap:

Geplaatst:

Mooie signature, ik heb slechts 1 klein puntje: de helikopter zou er iets beter inpassen als die wat kleiner was. Dan lijkt het echt alsof hij tussen de gebouwen vliegt, nu is die daar iets te groot voor. Verder vind ik het een prachtige signature, en een erg mooie explosie :klap::klap:

Rating: 9/10

Geplaatst:
Deze sig is weer al een mooie design, DP! :klap:

Het mooiste vind ik je heli die je er in hebt verwerkt. Die explosie in de heli is echt wel mooi. Maar je heli ziet er nog heel uit. met heel bedoel ik dat ie nog vollendig in elkaar zit. Ik zou proberen de heli een beetje er verwoest laten uitzien. Je kunt misschien de kop van je heli wat wegdoen zodot het lijkt alsof je heli al is ingeslagen in het gebouw. De render van Em vind ik wat overbodig. Die zou ik weglaten, hij heeft eigenlijk niks met de 9/11 te maken. Tenminste als je sig hierover gaat. Áls hij over 9/11 gaat zou ik iets anders in de plaats zetten van Em. In het geheel is ie nog al aardig goed gelukt.

8/10

KUTGW! :klap:

Bedankt LoW voor de uitgebreide rate, jij ook John ;)

@Low: Als je de topic titel leest zie je dat net niks met 9/11 te maken heeft :D Maar ik vond de exploderende helicopter wel een vet detail in een sig..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...