Jump to content

Black Project missie

Recommended Posts

Geplaatst:

Die Black Project missie.

Ik helemaal blij dat ik hem in 1 keer uitspeel, word ik **** neergehaald door een rakket :?:{

Ik speelde een jaar terug GTA SA op de PS2 en kan me geen raket herinneren.

Mijn vraag: Hoe moet ik die missie halen als ik wordt beschoten door raketten wanneer ik kwetsbaar in mijn jetpack zweef???

EDIT:

Topic titel en bericht aangepast

>>> Door Joriz: Gelieve te letten op taalgebruik. Meer informatie zie onze forum regels<<<

Geplaatst:
Die Black Project missie.

Ik helemaal blij dat ik hem in 1 keer uitspeel, word ik gvd neergehaald door een rakket :?:{

Ik speelde een jaar terug GTA SA op de PS2 en kan me geen raket herinneren.

Mijn vraag: Hoe de fok moet ik die missie halen als ik voor me flikker word geschoten door raketten wanneer ik kwetsbaar in mijn jetpack zweef???

Goddamnit...

Het antwoord is heel simpel, gewoon helemaal omhoog blijven vliegen. Wat mij part net zo lang totdat je ze niet meer kan zien, dan kan je rustig over alles en iedereen heenvliegen, dat is een optie. Een andere optie is een beetje inschatten waar de gevallen zitten die rakketen afschieten, meestal in een hoek. Dus je kan ook gewoon midden door gaan. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Succes..

Geplaatst:

Je moet dan eerst de sam-sites uitschakelen, dan heb je geen last meer van de raketten.

Stukje van WikiGTA:

Als je eenmaal binnen bent, ga je door de eerste kamer de tweede kamer binnen. In een klein kamertje ligt er een Armor-pickup en een Minigun, deze kunnen wel eens handig zijn. Schiet iedereen in deze kamer dood. Op het einde van de tweede kamer heb je een draaiende doorgang die naar beneden leid en ook nog een doorgang waar je uitkomt op een smal bruggetje die dan weer leidt naar een andere kamer als je rechtdoor loopt. Ga via het bruggetje naar die andere kamer en schakel de 'SAM-sites' uit.
Geplaatst: (bewerkt)

Rustig, rustig. :puh:

Die raketten worden afgevuurd door zogenaamde SAM-sites, ofwel luchtafweergeschut. Wanneer er dus een vliegtuig over Area 69 (ook wel bekend als de 'No Fly Zone', of als de geheime millitaire basis) heenvliegt, wordt deze zonder pardon uit de lucht geschoten. Zodoende dus ook bij jou als je met je jetpack over deze basis heenvliegt. Deze zijn in de missie Black Project echter zeer makkelijk te ontwijken. Ten eerste moet je, wanneer je de raketsilo uitvliegt gewoon flink wat vaart maken, niet blijven treuzelen boven de basis, maar gewoon in één rechte lijn doorvliegen naar de plek van bestemming. Op je geschoten wordt er toch, of je nou voorzichtig doet of niet. Het beste werkt als je gewoon meteen met een flinke vaart, en ook met genoeg hoogte in één rechte lijn doorvliegt, en er verder niet op let.

De kans dat je dan nog door een raket geraakt wordt is vrij minimaal; maar waarschijnlijk was je dan toch op dat moment verkeerd aan het handelen. Probeer het gewoon nog een keer, en doe het op de manier zoals ik het hierboven beschreven heb; zo moet het absoluut lukken. :Y

Veel succes verder! :cya:

Edit: Verdorie, zijn ze me nog voor! :cab:

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Ooh oke, thnx

Mijn frustratie komt voort uit het feit dat die missie zo lang duurt.

Ik was helemaal blij dat ik eindelijk bij de jetpack was...laatste keer vloog ik waarschijnlijk recht omhoog ja.

Ik was nu inderdaad lang boven de basis aan het klooien.

Thnx, i was stucked :puh:

Geplaatst:

de SAM raket schiet op wat er beweegt van de voertuigen, de jetpack blijkbaar ook, dus geen jetpack meer nemen, ik heb zonder jetpack gespeeld en nog nooit problemen gehad bij dit makkelijke missie

Geplaatst:

Ik moest eerst in een controlekamer de SAM uitschakelen.

Ik denk dat je zonder dat te doen je de missie nooit halen kan.

Geplaatst:
Ik moest eerst in een controlekamer de SAM uitschakelen.

Ik denk dat je zonder dat te doen je de missie nooit halen kan.

Is zeker wel mogelijk. Zo doe ik het de laatste tijd ook altijd. Je moet gewoon zorgen dat je niet te hoog gaat vliegen. Probeer zo dicht mogelijk bij de grond te blijven totdat je ver genoeg bent buiten de restricted area. ;)

Geplaatst:

ik vind t altijd leuk om bij deze missie de samraketten te gaan ontwijken, dit doe je door als de raket komt of heel snel te stijgen of heel snel te dalen...

ik lig vaker 15 minuten daar te kloten voordat ik de missie uitspeel (jah ik heb deze missie apart gesaved zodat ik em kan blijven doen :puh:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...