the-maniac Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Mijn GTA loopt al vast als ik naar het menu wil om mijn stats te bekijken of als ik wil afsluiten Ik heb mijn windows en videokaart drivers allemaal geupdated en ik heb ook die patch geïnstalleerd. Weet iemand daar de oorzaak van? Alvast bedankt Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Mijn GTA loopt al vast als ik naar het menu wil om mijn stats te bekijken of als ik wil afsluiten Ik heb mijn windows en videokaart drivers allemaal geupdated en ik heb ook die patch geïnstalleerd. Weet iemand daar de oorzaak van? Alvast bedankt Was dit altijd al zo? Zoja dan ligt het waarschijnlijk aan je pc die hem niet genoeg aan kan, zijn de minimale systeemvereisten gelijk aan je specificaties van je pc? Reageren
the-maniac Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ik had daar in het verleden gaan last van. Echt sinds de laatste tijd dat ik hem er weer op heb gezet. En aan mijn systeemeisen kan het ook niet aan liggen. Want ik heb een Pentium 4 2,6ghz met 512mb geheugen en een Geforce FX5600 256mb kaartje erin zitten. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Mijn GTA loopt al vast als ik naar het menu wil om mijn stats te bekijken of als ik wil afsluiten Ik heb mijn windows en videokaart drivers allemaal geupdated en ik heb ook die patch geïnstalleerd. Weet iemand daar de oorzaak van? Alvast bedankt Dit kan voorkomen als je mods gebruikt, tenminste als je die verkeerd hebt geïnstalleerd. Erg vervelend, je kunt even je GTA San Andreas eraf te gooien en daarna opnieuw te installeren. Misschien verhelpt dat het probleem. Verder kan je kijken of je DVD-rom kapot is. Als er veel krassen zitten, of hij is te vuil, dan kan het zijn dat je dvd-speler hem niet goed afleest. Als hij vuil is kan je hem schoonmaken met wat water en een zachte doek. Maar ik zou eerst even GTA San Andreas opnieuw installeren, misschien dat dat het probleem al verhelpt. Reageren
the-maniac Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ik gebruik verder geen mods maar ga hem wel ff opnieuw installen en kijken of ie het dan nog doet. Reageren
the-maniac Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 sorry voor de late reactie. beter laat dan nooit. maar ik heb hem opnieuw geïnstalleerd en ook de patch 1.01 erop gezet en dat probleem blijft optreden. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Het probleem ligt dan zeer waarschijnlijk bij je hardware. Er is dus iets verkeerd met je DVD-rom, je DVD speler of in het ergste geval je PC. Doen andere programma's het nog wel goed? Als dit niet het geval is, ligt het aan je computer. Als andere programma's het niet doen, beschrijf dan de problemen. Zitten er geen scheurtjes in je DVD? Dit is een veel voorkomend probleem bij de GTA SA DVD. Controleer hierop. Heb je hem wel goed schoongemaakt? Maak de DVD anders schoon met een schone, zachte, lichtvochtige doek. Maak hem daarna weer droog met een Schone, zachte doek. Ga ook eens met een goede virusscanner over je computer. Deze programma's kunnen een paar tientjes kosten, maar je hebt er lang plezier van. Verwijder ook gta_set eens uit mijn documenten/GTA SA User Files. Nu zijn al je settings weer standaard. Btw, hoe lang heb je er al last van? Sinds dat je hem gekocht hebt, of pas sinds kort? Reageren
the-maniac Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Nou het ligt niet aan mijn pc omdat andere programma's en games wel goed op draaien. Maar je had over scheurtjes in de DVD en dat is bij mij ook zo het geval. Ik heb dat spel bijna een jaar. Ik heb hem toen wel goed kunnen spelen en later heb ik hem een tijdje in kast gedaan omdat ik er ff zat van was en later wou ik hem er weer opzetten en toen kreeg ik last van dat probleem. Maar verder draait het spel wel goed behalve als ik op wil slaan of naar het menu wil. Dan loopt ie helemaal vast. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Dan ligt het dus duidelijk aan die scheurtjes. Het standaardhoesje van GTA San Andreas is erg slecht, en veroorzaakt scheurtjes vanuit het midden van de DVD. Er zijn al meer mensen die hier last van hebben. Het stukje data van het menu is kennelijk beschadigd. Er zit maar één ding op, en dat is een nieuwe DVD halen. Ruilen kan niet meer naar 1 jaar. Ik kon helaas ook geen geld terugkrijgen toen ik dit probleem had. Maar, tegenwoordig is GTA San Andreas een stuk goedkoper, dus je kunt zo even een nieuwe halen. Je zou ook nog een no-CD Crack kunnen downloaden, maar daar mogen je we niet mee helpen, omdat mensen dan ook een gedownloade versie zouden kunnen spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.