Jump to content

mta:sa sluit vanzelf

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi 'brandbaar' ik snap enigzins je probleem wel, want dit is een bekende bug (fout) die vaak bij versie 1 voor kwam. Dan hebben we het over versie 1 van MTA en niet van San Andreas, want Versie 1 voor San Andreas is de beste versie die er is op het moment qua geschiktheid voor mod(ificatie)s en noem dat soort dingen maar op. Wat we eigenlijk kunnen bedenken is het feit dat je een versie 2 San Andreas hebt; Dit is een onverkoombaar probleem wat je krijgt als je het spel hebt gekocht in de winkel in de laatste paar maanden. Ze hebben 2 versie's van San Andreas gemaakt omdat er een grote tijd terug een mod(ificatie) door iemand is gemaakt die de sex- spelletjes in San Andreas un-lockt zodat je dat dus kon doen. In Versie 2 is dat dus niet mogelijk en ook direct alle andere mod(ificatie)s zijn niet meer mogelijk dus je moet downgraden naar Versie 1 teminste als je versie 2 hebt; Weet je zeker dat je versie 1 hebt ga dan naar het volgende stuk. Heb je wel Versie 2 dan moet je 'dit' bestand downloaden en installeren zo ben je er zeker van dat je weer een Versie 1 hebt oftewel hij wordt geschikt gemaakt voor Multi Theft Auto.

Mocht je gewoon versie 1 hebben of je bent al van Versie 2 naar versie 1 verhuist dan moet je gaan kijken of je zelf al niet mod(ificatie)s hebt geinstaleerd, want bij veel mod(ificatie)s kan het gebeuren dat je MTA helemaal niet meer kunt installeren en dat zou natuurlijk jammer zijn, want dan moet je Grand Theft Auto San Andreas weer heelmaal opnieuw installeren. Als dit ook geen oplossing kan bieden; Dan moet je kijken of je MTA versie wel up - to - date is. Daarmee bedoel ik dat je versie wel gelijk moet wezen aan de versie's van de servers. Want er zijn 2 soorten versie's voor MTA; Versie 1.1.1 is na versie 1 gelanceerd, maar er moesten natuurlijk ook weer nieuwe servers opgezet worden dus download via 'dit' adres de Multi Theft Auto en installeer die gewoon en start het eens via deze versie op.

Mocht dat nog niet werken dan zou ik heel San Andreas eens opnieuw opstarten en zelfs als je er niet uit komt zou het mogelijk kunnen zijn dat hij pas een weer zou kunnen werken nadat je je computer geformateerd hebt. Of noem het maar op qua andere mogelijke oplossingen, maar probeer eerst het bovenstaande dan kom je er in de meeste gevallen wel uit en installeer anders San Andreas nog eens opnieuw of probeer het bij de buren eens. Het is maar een voorbeeld, maar het zou een oplossing kunnen wezen. En als je een foutmelding krijgt kun je dat volgens mij ook op de website van MTA:SA zetten en dan in het forum, maar goed dat kun je in een later stadium wel eens bekijken. Ik wens je veel succes en laten we hopen dat hij het weer gaat doen! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...