brandbaar Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 als k gta start doe k load game of new game dan sluit hij vanzelf af :S weet iemand het probleem? Reageren
SilverDust Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Misschien heb je mods/of andere dingen geinstalleert op je Gta Sa. Maar ik denk dat als je Gta Sa opnieuw installeert het probleem wel weer verholpen zal zijn. Ik zal nog even verder kijken of er een oplossing is Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 (bewerkt) als k gta start doe k load game of new game dan sluit hij vanzelf af :Sweet iemand het probleem? Dit soort problemen kunnen inderdaad door mods komen. Het zou ook te maken kunnen hebben met je video kaart dat hij daarom bij het strate van een new game/load game afslaat, Update je video kaart dus Als dat ook niet werkt zou ik je gta sa opnieuw instaleren. Succes ps: Zet de volgende keer je bericht met een probleem over gta sa in GTA San Andreas Hardware Problemen is er speciaal voor om je problemen over gta sa te posten Bewerkt: 29 september 2006 door gammie Reageren
Kanon-killer Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Misschien een save-game gedownload voor V2, toen had ik hetzelfde probleem ook... Reageren
brandbaar Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 hij deed het ervoor wel.. en nee geen mods erop gefixt.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) hij deed het ervoor wel..en nee geen mods erop gefixt.. Het kan zijn dat je gta sa cd'tje beschadigd of vuil is, ik adviseer je met een zacht vochtige doek het cd'tje schoon te maken (geen schoonmaakmidellen gebruiken alleen water). Heb je verder al je video kaart geupdate? En/of gta sa opnieuw geinstaleert? Bewerkt: 1 oktober 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.